تعمیر کنترلر جرثقیل PELLEGRINI سکوی نفت وگاز

تعمیر کنترلر جرثقیل PELLEGRINI سکوی نفت وگاز:

تعمیر کنترلر جرثقیل PELLEGRINI سکوی نفت وگاز – تعمیر برد الکترونیکی کنترلر COBO جرثقیل سکوی نفت در دیجی برد

جرثقیل سکوی نفت وگاز:

جرثقیل اصلی ترین تجهیز برای انتقال بار به سکو استخراج نفت وگاز به احتساب می آید. سوخت مورد نیاز این ماشین غول پیکر از طریق موتور های دیزلی که با استفاده از سیستم پنوماتیک با درایور مکانیکی  فعال شده اند تامین می گردد که در بسیاری از موارد در داخل ستون نگهدارنده  جرثقیل تعبیه می شود.مجموعه دیجی برد با به کارگیری کارشناسان با تجربه تعمیر کنترلر انواع جرثقیل ها را انجام میدهد.

به طور معمول پایه جرثقیل روی عرشه اصلی نهادینه می گردد و کابین اپراتور دقیقا در کنار سکو می باشد که دید بهتری به اپراتور می دهد. این نوع جرثقیل ها در جهت تامین سیستم استخراج نفت وگاز مستقر شده اند. ظرقیت ، اندازه و عملکرد این نوع ماشین آلات سنگین  با توجه به مشخصات مورد نیاز متفاوت می باشد

این مدل جرثقیل بر روی سکوی نفت گاز جزیره خارک نصب و راه اندازی شده بود که به دلیل احتمالا ساعقه به شدت آسیب دیده بود.

کنترلر جرثقیل سکوی نفت و گاز:

یک کنترلر قابل برنامه ریزی برای تلفن همرا ه می باشد. قابلیت تنظیم بالا ، تشخیص توان خروجی بالا با توجه به تراکم سیگنال ها باعث شده در بسیاری از موارد با توجه به استاندارد ایمنی جهانی ایزوISO EN13849 به کار می رود.

این کنترلر با زبان برنامه نویسی c قابل برنامه ریزی می باشد از کاربرد های این نوع کنترلر ها در مواردی نظیر سیستم های هیدرولیک با دقت بالا ، سیستم ایمنی برای سکو های اطفای حریق، ماشین آلات سنگین و جرثقیل و… می توان اشاره نمود.

این کنترلر جرثقیل با پردازش همزان ۲ میکروکنترلر  به صورت سریع به تمام درخواستها پاسخ می دهد.همچنین چند شبکه CAN در این کنترلر تعبیه شده که برای ارتباط با دیگر یونیت ها و بخش های تجهیز  مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *