تعمیر تجهیزات نساجی و پوشاک

تعمیر تجهیزات نساجی و پوشاک

تعمیر تجهیزات نساجی و پوشاک

صنعت نساجی

صنعت نساجی، قدمتی به درازای تاریخ ابشر دارد. امروزه دستگاه‌‌های الکترونیکی مختلفی برای تولید بهتر کمی و کیفی صنایع نساجی و پوشاک ساخته شده اند که به بعضی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

ماشین رنگرزی پارچه

رنگرزی فرآیندی است که در آن لباس‌هایی مانند تی‌شرت، شلوار جین، ژاکت و… رنگ آمیزی می‌شوند که تفاوت آن با روش‌های متداول که لباس از پارچه رنگرزی شده تهیه می‌شود این است که رنگرزی به صورت فشن با افکت‌های گوناگون انجام ‌می‌شود.

تعمیر ماشین رنگرزی پارچه
دستگاه برش پارچه

دستگاه برش پارچه به منظور برش یکدست، یکنواخت و سریع الگو بر روی لایه‌های پارچه پهن شده استفاده می‌گردد. مزیت این دستگاه دجیتال اینست که سبب کاهش خطای برش و افزایش کیفیت الگوی برش می‌شود.

تعمیر دستگاه برش پارچه
دستگاه کامپیوتری طاقه پهن کن

از این دستگاه ها برای افزایش سرعت و کیفیت ایجاد طرح های با کیفیت مختلف روی پارچه ها و همچنین بریدن آن ها استفاده می شود. صفحه نمایش این دستگاه، لمسی است و قابلیت پهن کردن پارچه در حالت های رو به رو و زیگزاگ را دارد.

تعمیر دستگاه طاقه پهن کن
ماشین گلدوزی

 از این ماشین ها برای گلدوزی انواع پارچه ها اعم از حریر، پارچه های ضخیم یا نازک و پارچه های معمولی استفاده می شود. این دستگاه ها دارای صفحه نمایش لمسی کامل رنگی هوشمند و حالت اسلاید برای تغییر جزئیات، هستند.

تعمیر ماشین گلدوزی
چرخ خیاطی اتوماتیک

ماشین های دوخت کامپیوتری پیشرفته تر هستند و امکانات و قابلیت های بیشتری در اختیار خیاط قرار می دهند. تمام تنظیمات در این ماشین ها از طریق کامپیوتر و به صورت خودکار انجام می شود. بنابراین نیاز به فشار و قدرت برای تنظیمات دستی در آنها نیست. چرخ خیاطی های دیجیتال توسط برقراری ارتباط با کامپیوتر و دریافت نرم افزار موردنیاز آپدیت می شوند و دارای ویژگی های بسیاری برای آراستن پارچه و دوخت های گوناگون هستند.

تعمیر چرخ خیاطی اتوماتیک

در دفتر مهندسی دیجی برد، کلیه تعمیرات الکترونیک دستگاه‌های نساجی و پوشاک با ضمانت تعمیرات پذیرفته می‌شود.

درباره KAKA

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *