تعمیر دستگاه بسته بندی استریل تجهیزات پزشکی

تعمیر دستگاه بسته بندی استریل تجهیزات پزشکی

تعمیر دستگاه بسته بندی استریل تجهیزات پزشکی HAWO ، تعمیر تخصصی تجهیزات پزشکی در کلینیک تخصصی الکترونیک دیجی برد

بسته بندی استریل تجهیزات پزشکی

بسته بندی تجهیزات پزشکی استریل: فرایند موثر بسته بندی استریل بسیار مهم و پیچیده می باشد، طراحی سیستم بسته بندی و انتخاب مواد بسته بندی به ،ماهیت وسیله پزشکی ،روشهای استریل ، تاریخ انقضاء ،حمل و نقل و نگهداری وسیله پزشکی بستگی دارد و سیستم باید بگونه ای موثر و ایمن باشد که بسته بندی تجهیزات پزشکی استریل هنگام رسیدن به دست مصرف کننده نهائی بدون هیچگونه نقص و آسیبی باشد.

اهمیت و ضرورت بسته بندی تجهیزات پزشکی استریل دوگانه است که از یک طرف اکثر محصولات تجهیزات پزشکی استریل در اتاق عمل استفاده می شوند، پس برای کنترل عفونت بیمارستانی و حفاظت از جان بیمار تمامی وسایلی که وارد اتاق عمل می شوند باید به صورت تضمین شده ای استریل باشند و از طرف دیگر، محصولات تجهیزات پزشکی استریل دارای تاریخ انقضا هستند و تاریخ انقضای تعریف شده براساس نوع بسته بندی آن ها تعیین می شود.

چنانچه الزامات بسته بندی بکار رفته مطابق استاندارد نباشد، تاریخ انقضای اعلام شده مفهومی پوچ خواهد بود که قابل استناد و اعتماد نیست. بنابراین برای رسیدن به این هدف، افراد مسئول باید با استانداردها آشنایی داشته باشند و پس از درک عمیق بندهای مربوطه آن ها را به صورت عملی به کار برند.

ISO 11607-1 : جزئیات، ویژگی ها و مواد مورد نیاز در سیستم بسته بندی استریل را با در نظر گرفتن مجموعه گسترده ای از ویژگیهای بالقوه محصول و روشهای استریل بیان می کند

ISO 11607-2 : توصیف الزامات جهت اعتباربخشی برای فرایندهای دوخت و بسته بندی تجهیزات پزشکی استریل و محصولات استریل پزشکی است. توسعه و اعتبارسنجی فرایندهای بسته بندی استریل بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که بسته بندی استریل تا زمان استفاده کاربر نهائی ویژگی محصول و استریل بودن آن را حفظ می نماید.

 

اشکالات احتمالی دستگاه

  • دستگاه روشن نمی شود

  • المنت دستگاه روشن نمی شود

  • دستگاه دما را درست تشخیص نمی دهد

  • دستگاه ارور می دهد

  • موتور دستگاه کار نمی کند

  • چاپگر دستگاه عمل نمی کند

  • و…

 

 

تعمیر دستگاه بسته بندی استریل تجهیزات پزشکی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *