تعمیر کیلومتر بی ام و ۵۲۸ bmw

تعمیر کیلومتر بی ام و ۵۲۸ bmw

تعمیر کیلومتر بی ام و ۵۲۸ bmw . تعمیر تخصصی انواع بی ام و ۵۲۸،۳۲۸،۳۲۰،۷۳۰،۷۵۰ و بنز پورشه لکسوس تویوتا آئودی هوندا کیا هیوندای

تاریخچه BMW

کمپانی که در سال ۱۹۱۶ در جریان جنگ جهانی اول و با وجود سختی های فراوان، کار خود را آغاز کرد اکنون پس از یک قرن در صف بهترین و معتبرترین برندهای جهان قرار دارد.

تاریخچه سری ۵

سری ۵ بی ام و یکی از پرافتخارترین خانواده‌های خودروها در سراسر جهان است که در حال حاضر شامل پرفروش‌ترین خودروهای بی ام و می‌شود. بی ام و سری ۵ خانواده خودروهای لوکس است که از لحاظ ابعاد، امکانات رفاهی و قدرت فنی بالاتر از خانواده بی ام و سری ۳ قرار می‌گیرد. سری ۵ سابقه طولانی دارد و از سال ۱۹۷۲ که جایگزین کلاس جدیدهای بی ام و شد بیش از ۷ نسل از این خودروها به بازار عرضه شده است. به همین دلیل بازار خرید و فروش سری ۵ در سراسر دنیا بسیار شلوغ است.

 صفحه کیلومتر دیجیتال جدید BMW

حذف عقربه و جایگزینی آن با صفحه دیجیتال lcd یا led تغییر رنگ دور موتور در حالت های مختلف اسپرت و کامفورت و عادی به ترتیب قرمز ابی و سبز یا زرد در خودرو های مختلف متفاوت است

این کیلومترها در واقع تغییر سیستم داده و جهش یافته شده و دیگر در آن خبری از موتور های الکترومکانیکی برای نمایش دور موتور و سرعت نیست.یک صفحه نمایش کریستالی حدود ۱۰ اینچی  تمام داده ها و دیتا های مربوط به خودرو رو و از جمله سرعت و دور موتور را نشان  می دهد.

از مشکلات رایج صفحه کیلومتر های جدید.

۱-صفحه نمایش دارای نویز شده .

۲-صفحه نمایش خاموش شده .

۳-پارامتر های نمایش داده شده با خطا مواجه شده.

۴-کیلومتر خطای ارتباطی با سیستم های دیگر کشنده را دارد.

۵-کیلومتر بعد از روشن شدن هنگ می کند.

تعمیر کیلومتر بی ام و ۵۲۸ bmw

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *