تعمیر کنترلر دستگاه بافت

تعمیر کنترلر دستگاه بافت

تعمیر کنترلر دستگاه بافت- تعمیر تخصصی برد الکترونیکی و controller دستگاه صنعتی بافت در مجموعه فنی مهندسی دیجی برد Digi-board

دستگاه بافت صنعتی

در دستگاه صنعتی بافت دو سوزن پود به طور همزمان در دو جهت مخالف کار می کنند. دستگاه بافت در صنایع تولید و نساجی نظیر : کمربند ، کیف ، نوار های الاستیک ، پارچه و …مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه های بافتنی سوزنی انواع  نوار های پارچه ای باریک به عرض ۳-۲۲۰ میلی متر و ضخامت کمتر از ۲.۵ میلی متر مانند نوار های کشسان معمولی  یا بدون کشسان، تیغه پرده را تولید می کنند.

 

معرفی دستگاه بافندگی KY (KYANG YHE)

شرکت KY از پیشگامان تولید و خدمات ماشین بافندگی سوزن با سرعت بالا می باشد که در سال ۱۹۶۴ فعالیت خود را رسما در کشور تایوان شروع کرد . از دیگر تولیدات این شرکت می توان به دستگاه برش ، دستگاه بافنده گی سوزن پارچه باریک سنگین ، بست قلاب و حلقه و … می باشد.

KY بیش از ۵۰ نماینده در سراسر جهان دارد تا خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهد و دارای سه پایگاه تولید است و به طور میانگین، تولید سالانه دستگاه های بافتنی با سوزن  ۳۰۰۰ مجموعه نساجی را پاسخگو می باشد.

دستگاه بافندگی سوزنی اتوماتیک با سرعت بالا به عنوان دستگاه بافنده گی ساده یا دستگاه بافندگی پارچه باریک شناخته می شود شرکت KY دو نوع دستگاه بافندگی سوزنی با عملکرد متفاوت را تولید می کند.

دستگاه بافنده گی قلاب و حلقه

این دستگاه برای تولید قلاب و حلقه  در سیستم CAM جهت بافت در دسترس می باشد. ماشین بافندگی ابداعی توسط مکانیزم تغذیه تخصصی نخ برای هوک و حلقه به کار می رود.

خصوصیات منحصر دستگاه بافندگی قلاب و حلقه دستگاه گرمایش الکتریکی ویژه جهت تکان دادن قلاب ، موتور با سرعت بالا و پایین و قابلبت توقف  حین پاره شدن نخ در هنگام حرکت با سرعت بالا و… می باشد.

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *