تعمیر قهوه ساز صنعتی FRANKE

تعمیر قهوه ساز صنعتی FRANKE

تعمیر قهوه ساز صنعتی FRANKE فرانکی تعمیر تخصصی الکترونیکی تجهیزات صنعتی کافه ها  و رستوران های ، تعمیر الکترونیکی قهوه سازهای پیشرفته و به روز در مرکز الکترونیکی دیجی برد.

دستگاه قهوه ساز فرانکی A200

استفاده آسان و قابل تنظیم برای حالت های مختلف

قهوه ساز Franke A200 ، این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید ۱۸ مدل طرز تهیه نوشیدنی های مختلف را در حافظه دستگاه خیره کنید . برای این کار ابتدا طرز تهیه نوشیدنی ها را بصورت دقیق وارد حافظه می نمایید . به طور مثال اینکه آیا از خرد کن سمت چپ دستگاه که حاوی قهوه اتیوپی است استفاده کند یا از خرد کن سمت راست که حاوی دانه های قهوه اکوادوریست ؟؟زمان دم کردن کوتاه باشد یا طولانی ؟ مقدار شیر مورد نیاز کم باشد یا زیاد ؟ پس از ذخیره این موارد چیدمان نوشیدنی ها را با توجه به اولویت خود در منو قرار می دهید . دستگاه A200 توسط راهنمای تصویری خود شما را در طی کردن این مراحل به خوبی هدایت می کند و این عملیات قابل تنظیم و بسیار ساده است .

نمایشگر پیشرفته

یک استاندارد جدید برای آسایش بیشتر
کیفیت دستگاه های Franke A200 در استفاده حرفه ای روزمره خود را نشان می دهد . به طور مثال روند تمیز کردن دستگاه را در نظر بگیرید ، دستگاه با نشان دادن گام به گام مراحل و اجزا با تصاویر مختلف شما شما را هدایت می کند و در عین حال کاربران حرفه ای می توانند جلوتر از برنامه و با در نظر گرفتن تعداد کمتری از مراحل این کار را انجام دهند . ین در حالی است که هیچگونه راهنما و یا معرفی از دستگاه وجود نداشته و کاربر بدون نیاز به هیچ دانش قبلی و در کمترین زمان ممکن این کار را انجام می دهد .

اجزای دستگاه A200 به موازات هم و یکپارچه

اجزای دستگاه A200 به موازات هم و یکپارچه کار می کنند تا اوج یک لذت را تضمین نمایند . هر قسمت از این دستگاه پیش از چیدمان کنار یکدیگر ، بارها و بارها توسط متخصصین طراحی و آزمایش شده تا دستگاهی بی نظیر و بهینه ، تولید شود.
اولین قسمتی که در دستگاه Franke A200 به چشم می خورد مخزن قهوه بسیار جاداری است که خود یک شاهکار مهندسی محسوب می شود . این قسمت توسط یک قفل مرکزی با می شود که همزمان ، انتهای مخزن هم بسته خواهد شد . در این حالت مخزن برای نظافت و یا پر کردن به راحتی قابل جابجایی است . نوار سیلیکونی که روی درب این مخزن تعبیه شده از خروج بوی قهوه جلوگیری می کند ، که مدل قفل دار این درب نیز موجود است.
دستگاه Franke A200 ، تهیه قهوه را به نهایت لذت رسانده است ، این دستگاه حاوی دو خرد کن ( آسیاب قهوه ) سرامیکی قهوه است که درشتی دانه های خرد شده را به سادگی و با دقت بالا تنظیم می کند . این دو قسمت متحرک دقیقا زیر مخزن قهوه قرار می گیرند که به سادگی در دسترس و قابل تنظیم هستند.

بالاترین میزان پاکیزگی با عملکردی آسان
دستگاه Franke A200 در مقابل دیگر اختراع Franke FoamMaster هیچگونه درز و شکافی ندارد ، با سیستم پیشرفته شیر در این دستگاه ، شما می توانید غلظت مورد نظر کف شیر خود را برای نوشیدنی های مختلف انتخاب نمایید . این امر بخاطر وجود دستگاه اندازه گیری دقیق دمای شیر توسط حسگریکه دقیقا زیر مخزن شیر قرار دارد انجام می شود ، که کیفیت بالا و بی نظیری از کف شیر را به شما ارائه می دهد .
دستگاه FoamMaster نیز از نظر نظافت در برابر دیگر دستگاه ها گوی سبقت را ربوده و مقام بالاتری را داراست . در کمترین زمان بالاترین میزان تمیزی و نگهداری را تضمین می کند.و لازم نیست دیگر نگران قطرات شیر و یا مواد شوینده باشید !
مخزن مواد تمیز کننده جایگزین مخزن شیر می شود . روند تمیز کردن به صورت خودکار انجام شده و در انتها دستگاه به حالت اولیه باز میگردد و شما بدون هیچگونه نگرانی می توانید به کارهای خود برسید .

سیستم مخزن شیر ؛ ساده و تمیز
اتصال بدون شلنگ مخزن شیر به دستگاه
حسگر تعبیه شده برای اندازه گیری بهینه دمای شیر
کارتریج تمیز کننده ادغام شده در دستگاه
روند تمیز کردن بهینه دستگاه :
روند خودکار تمیزکردن توسط کارتریج تمیز کننده
به علت داشتن مخزن تمیزکننده جداگانه ؛ این امر بسیار ساده و عملی است
بالاترین درجه پاکیزگی به علت وجود مواد عالی پاک کننده شیر و قهوه
بیشترین میزان آسودگی ؛ روند تمیز کردن به صورت خودکار انجام شده و به اتمام می رسد.

معرفی دستگاه قهوه ساز فرانکی مدل A600

این مدل دستگاه قهوه ساز فرانکی مجهز به یک نمایشگر می باشد که قابلیت نمایش تصاویر تبلیغاتی را دارد که این توانایی A600 به فروش بیشتر کمک می نماید که تمام محصولات دنیای قهوه با تنوع فوم شیر گرم و سرد را ارائه می دهد.

دستگاه قهوه ساز A600 با بهره گیری از فناوری هوشمندانه iQFlow نوشیدنی های گرم و سرد متشکل از دانه های قهوه با فوم منحصر به فردی را به کاربر عرضه می نماید.

A600 یک دستگاه هوشمندی می باشد که پشتیبانی کارآمد از خدمات را در بهترین حالت ممکن را به نمایش می گذارد و با صفحه نمایشگر خود ، یک نمای بصری کلی جهت عملیات سرویس به مشتری را به باریستا می دهد.

دراین مدل یک گزینه ای به نام FoamMaster تعبیه شده است که به باریستا فوم شیر یا کیفیت و ضخامت مناسبی جهت طراحی درسطح روی  نوشیدنی گرم لاته اصطلاحا Art latte را می دهد.

ماژول Iced Coffee تعبیه شده در دستگاه قهوه ساز فرانکی مدل A600 طیف گسترده ای از نوشیدنی های خنک بر پایه دانه های قهوه را برای مشتریان به ارمغان می آورد همچنین بهداشت بالا و فرایند تمیز کردن دستگاه Back wash  به صورت کاملا اتوماتیک بدون دخالت باریستا انجام می پذیرد.

بررسی اجمالی دستگاه قهوه ساز فرانکی مدل A400

فناوری پیشرفته و صفحه نمایش لمسی این مدل دستگاه قهوه ساز بستر مناسبی را برای سلف سرویس ایجاد نموده است. در A400 فوم شیر با تکنولوژی Foam master بهترین کیفیت را دارا می باشد.

A400 صفحه نمایشگر رنگی به ابعاد ۸ اینچ یک ارتباط تعاملی بین دستگاه و اپراتور برقرار می کند همچنین منوی نوشیدنی به راحتی قابل تنظیم می باشد که  باریستا این تنظیمات را حتی می تواند با سایز فنجان تغییر دهد.

یکی از خصوصیات بارز این مدل قهوه ساز مکانیزم باز کردن قفل مرکزی  است که در جلوی دستگاه قرار دارد همچنین وجود دوگزینه Clean Master و Easy Master  حجم کاری باریستا را به حداقل می رساند.

با فعال کردن Clean Master سیستم یکپارچه به همراه یک کاتریج مخصوص به صورت کاملا اتوماتیک دستگاه را نظافت می نماید اما گزینه Easy Master  اپراتور باید به صورت دستی مایع تمیز کننده  جهت نظافت دستگاه اضافه نماید .

معرفی دستگاه قهوه ساز فرانکی مدل سفیرا Saphira

برند سفیرا در سوییس به خاطر ساعت و چاقو بسیار زبان زد می باشد وشرکت تولیدی ایتالیایی فرانکی نام  این مدل دستگاه قهوه ساز را با الهام از برند سوییسی نهادینه کرده است

این مدل دستگاه قهوه ساز برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی می باشد .  از ویژگی های این مدل می توان به کنترل خروجی آب گرم، دو آسیاب با دقت بالا، دو درجه حرارت متنوع حهت دم کردن قهوه و نظارت بر سطح دانه های قهوه اشاره نمود.

 

 

مشکلات دستگاه های قهوه ساز

  • دستگاه روشن نمی شود

  • دستگاه در روی یکی از سنسورها ارور دارد

  • پمپ های دستگاه کار نمی کنند

  • دستگاه بالا نمی آید

  • ارور دارد که رفع نمی شود

  • دستگاه شروع به کار نمی کند

  • و…

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *