تعمیر فسفر پلیت کداک Kodak

تعمیر فسفر پلیت کداک Kodak

تعمیر فسفر پلیت کداک Kodak – تعمیر برد الکترونیکی دستگاه فسفر پلیت Phosphor Plate

مرتبط با صنعت دندانپزشکی و رادیوگرافی

دستگاه فسفر پلیت

دستگاه فسقر پلیت جهت تصویربرداری از دندان به کمک اشعه ایکس X در صنعت دندانپزشکی به کار می رود. در این نوع تصویربرداری پرتو ایکس در یک میدان دو بعدی X و Y تابیده می شود و از یک گیرنده غیر مستقیم دیجیتالی تصاویر استفاده می گردد.

در رادیوگرافی Phosphor plate صفحه تصویر برداری در یک کاست مخصوص قرار می گیرد زیرا به نور حساس می باشد . هنگام تصویر برداری اشعه X در کسری از زمان با محل مورد نظر برخورد می نماید.

معرفی اسکنر فسفر پلیت Phosphor plate مدل CS7200

اسکنر CS7200 جهت اسکن و بررسی تصاویر اشعه ایکس در داخل دهان به کار می رود . در هنگام اسکن، اشعه ایکس صفحه تصویر برداری در معرض یک تصویر دیجیتالی روی صفحه نمایشگر نمایان می شود و پس از اسکن ، اسکنر صفحه تصویر برداری را پاک می کند و آماده تصویر برداری مجدد می گردد.

اجزای تشکیل دهنده اسکنر CS7200 شامل : کلید روشن و خاموش ، نشانگر LED ، کاور Cover ، پایه ، سینی مخصوص صفحات تصویر برداری، ورودی منبع تغذیه و … می باشد. برای روشن کردن دستگاه یک ثانیه کلید on/off را نگه دارید و برای خاموش کردن کافیست این کلید را ۵ ثانیه نگه دارید.

چراغ LED اسکنر در موقعیت های مختلف به رنگ  زرد ، سبز ، قرمز و آبی در می آید. اگر چراغ LED به صورت زرد چشمک زن باشد تخلیه بار صورت می گیرد .

 جهت تصویر برداری با اسکنر فسفر پلیت CS7200 بایستی دقت شود دمای اتاق در گستره ۱۵ تا ۳۵ درجه سانتی گراد و فشار بین ۷۰۰ تا ۱۰۶۰ هکتو پاسکال و رطوبت نسبی غیر متراکم ۳۰ -۸۵ درصد باشد.

منبع تغذیه اسکنر CS7200 ولتاژ ۲۴۰-۱۰۰ ولت در برقی شهری AC و فرکانس در محدوده ۵۰ تا ۶۰ هرتز می باشد و همچنین دستگاه مجهز به UPS 700 است که به اسکنر ، مانیتور و کامپیوتر نصب می شود.

نرم افزار Care Stream Dental Imaging در اسکنرCS7200 به کار می رود که قابلیت تصویر برداری تک از یک دندان و سری کامل دهان FMS را فراهم می آورد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *