تعمیر فر صنعتی یونکس UNOX

تعمیر فر صنعتی یونکس UNOX

تعمیر فر صنعتی یونکس UNOX تعمیر کنترلر و بخش های الکترونیکی فر های صنعتی تعمیر فر های کانوکشن یونکس UNOX

 فر کانوکشن گازی سینی یونکس

فر کانوکشن گازی یونکس Unox ساخت شرکت یونکس ایتالیا یکی از حرفه ای ترین و پیشرفته ترین فرهای کانوکشن جهت پخت انواع نان و شیرینی می باشد. عملیات پخت و انتقال حرارت از طریق گردش هوای گرم در محفظه پخت صورت می پذیرد. فر فن دار یا کانوکشن آون، همان‎طور که از اسم آن‎ هم مشخص است فرهایی هستند که با فن (Fan) مجهز شده اند. فن جریان هوای داغ را در اطراف غذا به صورت یکنواخت پخش می‎کند و فرایند پخت را سریع‎تر. در حالیکه در فرهای معمولی انتقال درجه حرارت تنها از طریق دیواره ها انجام می‎شود به همین دلیل دما در نقاط مختلف آن متفاوت است. غذا در این فرها سریع‎تر آماده می‎شود زیرا به دلیل وجود فن در این نوع فر حرارت سریعتر در تمام فضای فر بالا رفته و یکنواخت می‎شود. از این رو فر کانوکشن اونوکس (Unox) نیز انتخابی مناسب برای تجهیزات فست فود و تجهیزات آشپزخانه صنعتی است.در این فر  عملیات پخت و انتقال حرارت از طریق گردش هوای گرم در محفظه پخت صورت می پذیرد.

برخی از ویژگی های فر کانوکشن یونکس Unox :
مجهز به تکنولوژی Air.Plus (سیستم فن دو سرعته با قابلیت گردش در دو جهت)
مجهز به تکنولوژی Dry.Plus (سیستم خارج کردن رطوبت از محفظه پخت):در نانوایی و قنادی وجود رطوبت اضافی در مراحل پایانی پخت، منجر به کاهش چشمگیر کیفیت محصول نهایی می شود. تکنولوژی Dry.Plus رطوبت اضافی ایجاد شده توسط محصول و یا فر را از محفظه پخت خارج می نماید.
مجهز به تکنولوژی Steam.Plus:تزریق بخار به محفظه پخت در اولین دقایق فرآیند پخت تاثیر به سزایی در بافت داخلی محصول و رنگ نهایی آن ایفا می کند. تکنولوژی Steam.Plus به کاربر حرفه ای این امکان را می دهد که میزان بخار مورد نیاز خود را در محدوده دمایی ۴۸ تا ۲۶۰ درجه سانتی گراد تنظیم نماید.
۹۹ برنامه قابل ذخیره دارد.
مجهز به تکنولوژی Protek.Safe (نهایت بازده حرارتی و ایمنی کار)

مشکلات فر های یونکس

  • کنترلر دستگاه خاموش شده

  • دستگاه اروری و خطایی دارد که رفع نمی شود

  • دستگاه خطای ارتباطی دارد

  • یک یا چند عدد از فن ها روشن نمی شوند

  • دمای فر بالا نمی رود

  • نمایشگر دستگاه خاموش شده

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *