تعمیر سرخ کن صنعتی Heny peny

تعمیر سرخ کن صنعتی Heny peny

تعمیر سرخ کن صنعتی Heny peny در کلینیک تخصصی الکترونیک دیجی برد

سرخ کن صنعتی Heny peny چیست؟

سرخ کن کنتاکی هنی پنی یکی از بهترین دستگاههای پخت کنتاکی سوخاری در دنیا می باشد ، یکی از دلایلی که سرخ کن کنتاکی هنی پنی را نسبت به رقبای خود برتر می سازد پخت کنتاکی به بهترین شیوه تحت فشار برای کاهش درجه حرارت و مصرف روغن می باشد که این خود باعث می شود محصولی با روغن کمتر و عطر و طعمی بهتر در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
کافیست برنامه پخت خودرا به دستگاه سرخ کن کنتاکی هنی پنی داده و برای پخت ۳۶ تکه مرغ رگولار نرمال و ۴۵ تیکه مرغ اسپایسی ۱۴ دقیقه منتظر بمانید ، سرخ کن کنتاکی هنی پنی دارای ۱۲ برنامه پخت اتوماتیک برای بهره بری هرچه بیشتر می باشد.این دستگاه جهت طبخ کنتاکی به کار رفته و تماما از جنس استیل است و با گاز کار می کند.
همچنین این دستگاه دارای فیلتر روغن داخلی بوده که جهت تصفیه روغن پس از پخت استفاده می گردد و دارای صفحه کنترل کامپیوتری بر روی دستگاه می باشد.
سرخ کن کنتاکی هنی پنی دارای بدنه ای از فولاد ضد زنگ و دربی از آلیاژ آلومینیوم سبک اما قوی می باشد.

مزایای سرخ کن صنعتی Heny peny

مصرف انرژی کم و قابلیت پخت در دمای پایین ، مصرف روغن بسیار کم به علت وجود فشار ، دارای فیلتر روغن ، بدون پمپ و تابه جداگانه ، قابلیت تنظیم برای پخت و پز پیشرفته ، سرخ کردن ، فیلتر و مدیریت روغن.
دستگاه سرخ کن هنی پنی جهت طبخ کنتاکی مورد استفاده می باشد ، این دستگاه جهت پخت انواع مرغ و ماهی سوخاری کنتاکی یا kfc به صورت تحت فشار به کار می رود که سرخکن HENNY PENNY نام دارد.

سرخ کن تحت فشار آمریکایی هنی پنی Pressure Fryer ، ساخت کشور آمریکا با ابعاد ۴۶*۱۰۴*۱۵۸ و وزن آن ۱۶۵ کیلوگرم در کلیه شعب مرغ کنتاکی KFC در کل دنیا درحال استفاده می باشد ، استفاده از این دستگاه در سرخ کردن مرغ باعث می شود قطعات تا مغز استخوان پخته و از به وجود آمدن خون آبه جلوگیری می کند ، مدت زمان پخت این دستگاه ۱۵ دقیقه برای ۵ کیلو مرغ می باشد.
در یک شبیه سازی خیلی ساده این دستگاه شبیه زودپز می باشد که به جای آب در آن روغن ریخته شده و در اثر پخت با فشار بالا باعث پخت سریعتر و با کیفیت بالاتر می شود.
دستگاه فوق دارای پمپ فیلتریشن جهت صاف کردن روغن و از بین بردن ذرات معلق آرد در آن و در نهایت بالابردن عمر روغن می باشد.

مشخصات فنی :

طول ۱۰۲۹ میلیمتر
عرض ۴۵۷ میلیمتر
ارتفاع ۱۲۳۲ میلیمتر
ظرفیت محصول ۵.۷ کیلوگرم
ظرفیت روغن ۱۹.۵ کیلوگرم
ظرفیت حرارتی BTU/hr 80،۰۰۰
این دستگاه دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
بقیه ماشین آلات کنتاکی از قبیل کاتر مرغ ، مارینتاتور و شوتینگ نیز موجود می باشد.

مشکلات متداوال تعمیر سرخ کن صنعتیHeny peny

  • دستگاه فیوز  می سوزاند

  • دستگاه ارور می دهد

  • دستگاه خاموش می شود

  • بالا نیامدن برنامه کنترلر

  • بعد از روشن شدن ارور می دهد

  • دستگاه روشن نمی شود

  • و…

تعمیر سرخ کن صنعتی Heny peny

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *