تعمیر دستگاه ژنراتور بخار ساز

تعمیر دستگاه ژنراتور بخار ساز

تعمیر دستگاه ژنراتور بخار ساز – تعمیر برد الکترونیکی دستگاه بخار ساز Steam bath برند STCMOET در کلینیک تخصصی Digi-board تحت نظر کارشناسان مجرب

ژنراتور بخار ساز

ژنراتور های بخار به لطف فناوری هوشمند مخزن دوگانه تجربه کاملی از سونای بخار ارائه می دهند.

مولد بخار با برق گرم می شود و بخار داغ با یک کانال لوله هوای داخل اتاق را پر می کند که به ازای هر ۲۰ دقیقه تقریبا دو گالن آب مصرف می کند.

دوش بخار

در دوش بخار آب سرد لوله کشی شده به کمک یک مولد بخار generator تا نقطه جوش گرم می شود و سپس بخار تازه از طریق روزنه های دوش خارج می شود. کنترل های دیجیتال داخل دوش به کاربر این امکان را می دهد تا دما و مدت بخار را تنظیم کند. دوش بخار در مدل های پیشرفته سرعت انتقال بالایی دارد و در کمتر از یک دقیقه بخار تولید می کند .

ژنراتور بخار ساز Steam Generator مدل ST-90

مولد بخارstaem generator از طریق محرک فیزیکی و سم زدایی غدد عرق می تواند سیستم تنفسی انسان ، ترمیم و بازسازی پوست را تحریک کند و در مراقبت های بهداشتی و درمانی بدن نقش بسزایی دارد.

دستگاه بخار ساز steam Bath  مدل ST-90 با فدرت ۹KW کیلو وات به عنوان تجهیزات سونا خانگی مجهز به کنترل دیجیتالی SPA دوش بخار می باشد که در گستره ی ولتاژ ۲۲۰ تا ۳۸۰ ولت فعال می گردد.

مخزن آب ST-90 فولاد ضد زنگ  و مواد اصلی سازنده آن صفحه الکترولیتی با اسپری و فولاد ضد زنگ می باشد. یکی از خصوصیات بارز دستگاه بخار ساز ST-90 کنترل پنل صفحه نمایش دیجیتالی دستگاه می باشد.

ST-90 از فناوری پیشرفته مطابق با استاندارد بین المللی و طراحی ergonomics بهره می گیرد و پانل کنترل دیجیتالی مجهز به تنظیم دما خودکار در محدوده ۳۵ تا ۵۵ درجه سانتی گراد است .

آژیر خطر دما و رطوبت را می توان در این مدل مولد بخار فعال نمود و باتری ضد آب  دستگاه استفاده در محیط های مرطوب را آسان می کند و بسیار مناسب برای اماکن نظیر : خانه ها ، آپارتمان ها ، هتل ها ، ادارات ، اتاق های بخار و … می باشد.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *