تعمیر دستگاه لاغری بادی اسکالپتور Body Sculptor

تعمیر دستگاه لاغری بادی اسکالپتور Body Sculptor

تعمیر دستگاه لاغری بادی اسکالپتور Body Sculptor مدل excell+ در کلینیک تخصصی الکترونیک دیجی برد.

بادی اسکالپتور

بادی اسکالپتور ساخت کشور فرانسه است و فناوری‌های جدید به کار رفته در آن، این دستگاه را به یکی از بی نظیرترین دستگاه‌های لاغری تبدیل کرده است. دستگاه بادی اسکالپتور ویژگی‌هایی دارد که برخی از آنها در ادامه آورده شده‌اند.

بادی اسکالپتور نخستین و تنها دستگاه غیر تهاجمی لیپولیز است (زیرا نیاز به هیچ گونه جراحی ندارد) که برای از بین بردن چربی‌های احشایی از میدان مغناطیسی استفاده می‌کند. همچنین، این دستگاه برای دست یافتن به نتیجه بهتر با به کار بردن سیستم ریز فشار برای درناژ بدن با هدف کاهش و رفع سلولیت سریع‌تر به نتیجه می‌رسد.

برای از بین چربی‌های قسمت‌هایی از بدن مانند شکم، پهلو، لگن، ران، ساق پا، بازوها و غبغب که نواحی هستند که بیشتر چربی‌ها در آنها تجمع می‌کنند، این دستگاه کارایی فوق العاده‌ای دارد. از بین بردن چربی‌های قسمت‌هایی از بدن مانند زیر شکم بسیار سخت است، حتی برای افرادی که ورزش می‌کنند این کار طاقت فرسا است، اما با این دستگاه به راحتی امکان پذیر و شدنی است.

بادی اسکالپتور چگونه عمل می‌کند؟

این دستگاه همان طور که گفتیم با میدان مغناطیسی عمل می‌کند که با با فعال شدن کانال‌های کلسیمی انقباض‌های ماهیچه‌ها را تحریک می‌کند و به این شیوه به متابولیسم بدن منجر می‌شود. این گونه است که چربی‌ها تجمع یافته به روشی کاملاً بی خطر تجزیه می‌شوند و از طریق سیستم لنفاوی از بدن دفع خواهند شد.

توصیه می‌شود هم گام با جلسات درمانی با دستگاه بادی اسکالپتور در هفته دست کم ۳ بار به مدت ۳۰ دقیقه فعالیت‌ بدنی داشته باشید تا روند درمان به خوبی پیش برود. این فعالیت‌ها باید سبک (مانند پیاده روی و دویدن آرام) و منظم باشند و ضرورتی برای انجام ورزش‌های سنگین وجود ندارد.

 

مشکلات و خرابی های دستگاه های لاغری

  • دستگاه روشن نمی شود

  • دستگاه ارور می دهد

  • پمپ دستگاه عمل نمی کند

  • یکی از شیر برقی های دستگاه مشکل دارد

  • تاچ دستگاه مشکل دارد

  • و…

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *