تعمیر تخصصی دستگاه هایفو HIFU

تعمیر تخصصی دستگاه هایفو HIFU

تعمیر تخصصی دستگاه هایفو HIFU. تعمیر تخصصی انواع هایفو اولترا(Ulthera) دایود آلما(Diode Alma) در دفتر فنی مهندسی دیجی برد.

هایفو چیست و چه کاربردهایی دارد؟

از پیشرفته ترین تکنولوژی های قرن، میتوان به هایفو (HIFU) اشاره کرد. همانطور که می دانید هایفو (HIFU) روشی است برای لیفتینگ صورت بدون جراحی. همچنین برای لاغر کردن نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

هایفو و مکانیزم انجام آن

در هایفوتراپی از امواج اولتراسوند(مافوق صوت) استفاده می شود، این امواج با کمک تکنولوژی بسیار پیشرفته (توسط وسایلی شبیه به عدسی که می توانند صوت را در نقطه ای کانونی مجتمع نماید) در نقطه ای از عمق دلخواه متمرکز و تابانده می شود که نتیجه آن ایجاد گرمای موضعی در نقاط و اعماقی دقیق از پوست و بافت زیرین می باشد و بقیه کار با همان توضیح قبلی تخریب کلاژن های قدیمی و بازسازی کلاژن جدید می باشد.

الف ـ جوانسازی (Rajeunissement) پوست:

اگر تشعشعات ناشی‌ از اولتراسون بتوانند در عمق ۳ میلی‌متری پوست، یعنی در لایه‌ درم رتیکولر، حرارتی معادل ۶۰ درجه‌ی سانتی‌گراد را ایجاد نمایند، این درجه از حرارت باعث بازیابی حیات یا نئوسنتز در تبدیل کلاژن‌ها و الاستین‌های کهنه و بی‌کیفیت و فاقد اثرات جوانسازی، به عناصری فعال در جوان‌ نمودن پوست می‌گردد.

ب‌ـ لیفتینگ صورت، گردن و غبغب:

معمولاً لایه‌ عضلانی SMAS، همانگونه که اشاره گشت به‌ مثابه‌ی فونداسیون و پایه‌ ای که تمامی لایه‌های پوست روی آن قرار‌گرفته، در عمق ۴/۵‌میلی‌متری پوست استقرار یافته است. امواج اولتراسونی که برای هدف قرار‌دادن SMAS تولید و به داخل پوست هدایت می‌شوند، در‌این عمق و در داخل لایه‌ SMAS، نقاط دایره‌ای متحدالمرکزی را به‌وجود می‌آورند که در مرکز این دایره حرارتی معادل‌۷۰ درجه‌ی سانتی‌گراد را ایجاد می‌نمایند.

عمق ۱.۵ میلی‌متر:

درمان در این سطح به منظور روشن کردن پیگمانتاسیون (تجمع رنگدانه‌ها) و روشن کردن پوست انجام می‌شود. میزان ملانین پوست پس از چهار جلسه درمان‌ هفتگی هایفو در عمق ۱.۵ میلی‌متر کاهش محسوسی می‌یابد.

عمق ۳ میلی‌متر:

گرم کردن بافت در عمق ۳ میلی‌متر عموماً به منظور کشیدن و سفت کردن پوست انجام می‌شود. هایفو در این عمق ناحیه‌ای را هدف قرار می‌دهد که کلاژن ساختاری در آنجا قرار دارد و تولید کلاژن را با تحویل انرژی دقیق تحریک می‌کند.

عمق ۴.۵ میلی‌متر:

در این عمق اثر لیفتینگ به دست می‌آید. سیستم آپونوروز عضلانی سطحی (SMAS) معمولاً در این عمق قرار دارد. لایه SMAS لایه‌ای است که جراح آن را در عمل لیفت صورت محکم می‌کند. بنابراین بیمار در اثر تحریک و کشیدن لایه SMAS در عمق ۴.۵ میلی‌متری از همان نتایج لیفتینگ برخوردار می‌شود.

از خرابی های عمده هایفو:

  • دستگاه روشن نمی شود

  • دستگاه ارور می دهد

  • دستگاه شروع به کار می کند ولی صوت تولید نمی شود

  • موتور هندپیچ کار نمی کند و تغییر موقعیت نمی دهد

  • صفحه نمایشگر روشن نمی شود

  • و…

تعمیر تخصصی دستگاه هایفو HIFU

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *