تعمیر تجهیزات پلیس آژیر و آمپلی فایر بیسیم

تعمیر تجهیزات پلیس آژیر و آمپلی فایر بیسیم

تعمیر تجهیزات پلیس آژیر و آمپلی فایر بیسیم تعمیر تخصصی تمامی تجهیزات الکترونیکی پلیس در مرکز الکترونیک دیجی برد.

آژیر و آمپلی فایر بیسیم

آژیر و آمپلی فایر بی سیم، به دلیل ویژگی وایر لس (Wireless) خود، این امکان را به کاربر می دهد تا از نظر مکانی به دستگاه اصلی محدود نباشد و بتواند در محدوده ای وسیع تر عمل کند. موقعیت های مختلفی ممکن پیش بیاید که کاربر، از دستگاه اصلی فاصله داشته باشد و این ویژگی، اجازه ی بهترین عملکرد را به فرد می دهد.
آژیر بی سیم، دامنه ی فرکانسی برابر با ۳۰۰ هرتز تا ۱۰۰ کیلو هرتز ایجاد می کند که به راحتی می تواند فضای گسترده ای را پوشش دهد. از طریق تنظیمات دستگاه می توانید تمامی نویزهای محیطی را حذف کنید و با قدرت ۷۴ دسی بلی آژیر و آمپلی فایر بی سیم، کیفیت استاندارد دستگاه را تجربه کنید.

آمپلی فایر بی سیم، قادر است دو نوع صدای هورن و سیرن تولید کند که برای هر کدام یک کلید مجزا در نظر گرفته شده است. شش نوع صدای مختلف آژیر، از دو بلندگوی پر قدرت، پخش می شوند که هر کدام ۲۰۰ وات توان خروجی دارد. این صدای رسا در شهر برد مفیدی معادل ۴۰۰ متر و در خارج از شهر ۱۰۰۰ متر را پوشش می دهد.
ایمن ترافیک کالا، عرضه کننده ی جدیدترین تجهیزات پلیسی، خرید آژیر و آمپلی فایر بی سیم را به شما توصیه می کند. قیمت آژیر و آمپلی فایر بی سیم، بسیار مناسب و مقرون به صرفه تعیین شده است.

کیت الکترونیکی آژیر پلیس علاوه بر آژیر پلیسی قابل تبدیل به بوق خبر دهنده و همچنین صدای بوق تمرین الفبای مورس نیز هست .

کلیه وسایل لازم آن از جمله بلندگو و کلید درون بسته بندی قطعات کیت موجود است .

توجه : سایز ، شکل و اندازه بلندگو در هر زمان ممکن است با تصاویر فعلی متفاوت باشد ولی در هر صورت مناسب کار مدار خواهد بود .

نحوه عملکرد آژیر پلیس

بدین شکل است که با فشردن کلید فشاری صدای آژیر از بمتریتن حالت شروع شده و رفته رفته با زیرترین حالت خود میرسد و سپس با رها کردن کلید فشاری صدای آژیر بطور اتوماتیک از حالت زیر کم کم به حالت بم تغییر یافته و بتدریج به بم ترین حالت خود رسیده و در نهایت قطع می شود .

تجهیزات پلیس

محصولاتی که برای تامین امنیت شهر و شهروندان طراحی و تولید می شوند، در گروه تجهیزات پلیس توسط ایمن ترافیک کالا ارائه می گردند. چراغ های پلیسی از جمله محصولاتی است که در انواع متنوع طراحی شده و برای هر محیط و هدفی، چراغی متناسب تولید شده است.

مشکلات آژیر و آمپلی فایر بیسیم پلیس

  • اصلا روشن نمیشود

  • موتور مرتب فیوز میسوزاند

  • فرامین صوتی را از بلند گو پخش نمیکند

  • ریموت آن کار نمیکند

  • هیچ مدل از آژیرها فعال نمیشود

 

تعمیر تجهیزات پلیس آژیر و آمپلی فایر بیسیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *