تعمیر برد کنترل ECU لودر و بیل مکانیکی کوماتسو Komatsu

تعمیر برد کنترل ECU لودر و بیل مکانیکی کوماتسو Komatsu

تعمیر برد کنترل ECU لودر و بیل مکانیکی کوماتسو Komatsu- تعمیر تخصصی ECU لودر و انواع ماشین آلات سنگین

تاریخچه شرکت Komatsu

شرکت komatsu یک شرکت چند ملیتی ژاپنی است که در سال ۱۹۲۱ تاسیس شد و در زمینه: تجهیزات ساختمانی، نظامی، موتور های دیزلی، ماشین آلات سنگین مانند لودر و تجهیزات صنعتی نظیر لیزر فعالیت می نماید.دفتر مرکزی  این شرکت غول آسا در توکیو ژاپن می باشد. این برند نام آشنا با عرضه محصولات با کیفیت افتخارات قابل توجهی برای قاره آسیا به ارمغان آورده است.

معرفی لودر یا بیل مکانیکی Komatsu

این لودر آلودگی کمتری نسبت به دیگر ماشین آلات سنگین برای محیط پیرامون به همراه دارند که از توربو شارژ های قویی برخوردارند که از قدرت۴۱ کیلووات ، ۵۵ اسب بخار را تامین می نماید.این نوع ماشین آلات سنگین به کونه ای طراحی شده که راندمان موتور را به شکل قابل توصیفی بالا می بند.

خصوصیات بیل مکانیکی Komatsu

از مهمترین ویژگی این نوع لودر سروصدای کم  حین کار و داشتن کابین بزرگ می باشد. مانیتور کامپیوتر این نوع لودر از نوع TFT LCD شرایط مناسبی را برای اپراتور مهیا نموده و آسیب به سیستم بینایی چشم را کاهش می دهد.

کابین بیل مکانیکی هیدرولیکی به گونه ای طراحی شده که از اپراتور در رویداد های ناگهانی نظیر تصادف به شکل ویژه ای محافظت می نماید و همچنین آینه های بزرگی که در عقب و اطراف لودر محدوده دید کاربر را افزایش داده و نقاط کور را به حداقل می رساند.

اپراتور به فیلتر روغن موتور و شیر تخلیه سوخت دسترسی دارد تا در شرایط اضطراری بررسی های لازم را داشته باشد لازم به ذکر است این نوع  ماشین آلات سنگین کلیه فرامین و  دستورات را توسط یک برد کنترل الکترونیکی که حکم مغز را دارد  انجام می دهد.

یونیت کنترل این لودر تمامی بخشهای هیدرولیک و حرکتی این بیل را کنترل می کند.شیرهای برقی و….

مشکلات یونیت های کنترل بیل مکانیکی

  • یونیت کاملا خاموش است

  • یونیت با بخش کنترل و نمایش ارتباط ندارد

  • شیرهای برقی هیدرولیک عمل نمی کند

  • حالت خرگوشی و یا لاکپشتی عمل نمی کند

  • یکی از عملکردهای بازوی بیل مختل شده

  • یکی از عملکردهای حرکتی مشکل دارد

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *