تعمیر برد پهپاد و کوادکوپتر

تعمیر برد پهپاد و کوادکوپتر

تعمیر برد پهپاد و کوادکوپتر- تعمیر برد های جی پی اس ، پردازشگر ، ناوبری ، ژیروسکوپ ،دوربین ، ارتباط رادیویی پرنده های کنترلی در دیجی برد- تعمیر تجهیزات DJI پهپاد- تعمیر پهپاد های پیشرفته در دیجی برد

پهپاد و کوادکوپتر

کوادکوپتر یک نوع هلیکوپتر با ابعاد کوچک دارای چهار روتور بدون سرنشین از راه  دور هدایت و کنترل می شوند هر روتور یک گشتاور در مرکز چرخش ایجاد می کند. اجزای تشکیل دهنده کوادکوپتر:موتور استاتور،سیم پیچ ، بلبرینگ،سیستم خنک کننده،ملخ ها ،بازو  و کنترلر الکترونیکی می باشدا.

نیرورانش، کشش ،نیروی ناشی ازوزن وسیله پرنده  در ساخت کوادکوپتر ها و همچنین آیرودینامیک هواپیما کمک به طراحی تیغه های این بالگرد کوچک در نظر گرفته می شود. کنترلر کوادکوپتر اطلاعات مربوط به روتور ها را از طریق مدارهای الکترونیکی کنترل سرعتESC ، وباتوجه به RPM وجهت چرخش دریافت مینماید.

در این نوع مدل  بالگرد ریموت از راه دور کنترلر مرکز پرواز(که اطلاعاتی نظیر:ژیرسکوپ، جی پی اس وسنسور های تشخیص موانع را کنترل می کند) و خود کنترلر مدار های کنترل سرعت و ECS موتور و حرکت کوادکوپتر را هدایت می کند.

کثر مردم برای تفریح و خلق سرگرمی از آن استفاده می کنند.ازمزایای این پهپاد ها وزن کم و در عین حال وضوح تصویر بالا  برای عکس برداری هوایی می باشند.

مجموعه دیجی برد به عنوان تنها مرکز پیشرفته این صنعت هوانوردی تمام تعمیرات مربوط به این نسل جدید بالگرد ها را به صورت کاملا تخصصی با بهره گیری از آخرین متد پژوهشی انجام می دهد.

اکثر افراد  برای تفریح و سرگرمی  ازاین نوع بالگرد ها استفاده میکنند این در حالیست که برای عکس برداری هوایی بسیار مفید می باشند.

 


گردآوری شده توسط مهندس حسن مهری متخصص سئو و محتوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *