تعمیر برد دستگاه انژکتورشور

تعمیر برد دستگاه انژکتورشور:

تعمیر برد دستگاه انژکتور شور- تعمیر دستگاه انژکتورشور- عیب یابی تمام تجهیزات وتعلقات دستگاه انژکتور شور

دستگاه انژکتور شور:

پاک کننده های دستگاه انژکتورشور حلال هایی میباشند که مسیر حرکتی سوخت را با توجه به خاصیت حلالیت پاک مینماید. کافیست این نوع پاک کنند ه ها را در باک خودرو بریزیم. تا کل سیستم سوخت رسانی توسط حل شدن نوعی ماده شیمیایی چسب مانند که به عنوان ساختار اصلی این نوع حلال ها میباشد پاکسازی شوند.

نشانه های ایرادات فنی در انژکتور خودرو

مهمترین نقص فنی خودرو زمانی مشخص می شود که سوخت به اندازه کافی به موتور نرسد وبه اصطلاح موتور مرده کار کند.یکی از دلایل این مشکل مسدودشدن یا خرابی انژکتور میباشد.

معرفی دستگاه انژکتور:

انژکتور به عنوان یک محفظه حرارتی با یک فاز متحرک ترکیب میشود. عنصر بنیادی انژکتور مخلوط آنالیت می باشد.که به راحتی در یک محلول فرارحل میشوند.

فاز متحرک از طریق انژکتور تحت فشاربه طور پیوسته عبور میکند.

انژکتور های دستی یا منوال شامل شش پورت ورودی شیربه همراه یک روتور میباشند.

به طور کلی شیر انژکتور در دوحالت حلقه ثابت یاحلقه جزیی می باشد.در حلقه ثابت ۲ تا ۴ برابر محتویات داخل  حلقه تزریق صورت می پذیرد. این در حالیست که در حلقه جزیی تنها نصف حجم تزریق صورا می پذیرد که این خود یک مزیت در این گونه انژکتور ها به حساب می آید.

رایج ترین نوع انژکتور برای محدوده های مختلف انژکتور اتوماتبک با سرنگ های از پیش تعیین شده می باشند. قلم دستگاه انژکتورشور پیرو یک سیستم چند منظوره کارتریج طراحی و تعبیه  شده است.

مجموعه فنی مهندسی دیجی برد تحت نظر کارشناسان مجرب تعمیر تخصصی دستگاه انژکتور را با بهره گیری ازآخرین نکنولوژی روز دنیا آماده خدمت رسانی به کاربران می باشد.

مشکلات برد دستگاه های انژکتور شور:

  • برد روشن نمی شود

  • دستگاه ارور دارد

  • یکی از سنسورها و یا عملگرها کار نمی کند

  • دستگاه درست عمل نمی کند


گردآوری شده توسط مهندس حسن مهری متخصص سئو و محتوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *