تعمیر شیکر shaker صنعتی و تجهیزات آزمایش لرزش

تعمیر شیکر shaker صنعتی و تجهیزات آزمایش لرزش

شیکر ها معمولا از آهنربا های دائمی و یا از آهنرباهای الکترونیکی که از یک هسته با یک سیم پیچ به دور آن بسته شده اند و یا یک موتور الکتریکی ،استفاده می کنند و به عنوان سیستم های قابل حمل و ثابت برای شبیه سازی شرایط ارتعاش در محیط هستند.

طراحی دقیق این شیکر ها مدت عمر طولانی آن ها را تضمین می کند و کاربرد هایی اعم از تجزیه،تحلیل ساختار و آزمایش قطعات در معرض تنش می باشد. مشخصه این شیکر ها فشار  جانبی و محوری بالا است و ساختار سبک وزن که توسط استفاده کنندگان صنعتی مشخص شده اند،دارند. آهنرابا های خاصی  به طیف آهنرباهای alinco اضافه شده اند که وزن شیکر را از ۳۶ کیلو گرم به ۲ کیلوگرم کاهش میدهند که برای شیکر های قابل حمل استفاده میشود. این شیکر ها امکان تست با استاندارد های ملی و بین المللی مانند ISO,MIL,IEC,BS,ASTM, و DIN را فراهم می کنند.

TIRA GmbH یک شرکت پیشرو در ساخت وسایل صنعتی ارتعاشی دقیق الکترودینامیکی (شیکر) می باشد که از سال ۱۹۶۵ برای طیف گشترده ای از کاربرد ها در هر بازار صنعتی تولید میکند. شیکر های TIRA از نظر اندازه و قابلیت از ۹N تا ۳۰۰KN می باشند و برای فراهم کردن خواسته های مشتریان و صنعت های مختلف طراحی شده اند.

 

در کل شیکرهای همواره برای تست های مختلف بر روی محصولات کارخانه ها به کار می روند.مدلهایی سبک تر و کوچکتر نیز در آزمایشگاه ها به کار می روند.

دیجی برد تا کنون مدل های مختلفی از این نوع دستگاه ها را تعمیر نموده.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *