تعمیر یونیت در پورشه پانامرا

تعمیر یونیت در پورشه پانامرا

تعمیر یونیت در پورشه پانامرا – تعمیر  برد و قطعات الکترونیکی unit در انواع خودرو ها در کلینیک تخصصی دیجی برد digi-board

شرح اجمالی یونیت درب خودرو

واحد کنترل درب خودرو DCU استفاده و عملکرد درب های خودرو نظیر: بالا بر برقی پنجره ، قفل کودک ، آینه جانبی و… را تا حد امکان راحت می سازد که از طریق درگاه CAN/LIN با اجزای دیگر ارتباط برقرار می کند.

لوازم الکترونیکی درب خودرو بخش اساسی از کابین خودرو است که امکان دسترسی به وسیله نقلیه و تجربه بهتر رانندگی را برای کاربر فراهم می کند . کلیه قطعات الکترونیکی درب خودرو به وسیله واحد کنترل درب خودرو DCU نظارت و کنترل می گردد.

با توجه به اینکه اکثر خودرو ها بیش از یک در دارند بنابراین DCU در هر درب خودرو به صورت جداگانه موجود می باشد و برای عملکرد های اضافی یک DCU مرتبط با درب راننده در خودرو های امروزی نصب می گردد.

مزیت های یونیت درب خودرو( DCU)

معماری سیم کشی بهینه ، اجزای مستقل کمتر، حداقل هزینه تولید و کاهش وزن از مزیت های یونیت درب خودرو DCU می باشد همچنین این واحد از تشخیص موقعیت بدون حسگر SLP پشتیبانی می کند.

معرفی خودرو پورشه پانامرا

پورشه پانامرا محصول کشور آلمان که در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد مجهز به ۸ سیلندر به حجم موتور ۴۸۰۰cc می باشد. نحوه سوخت رسانی این خودرو انژکتور تزریق مستقیم است.

حداکثر توان خروجی پانامرا ، ۵۵۰ اسب بخار یا ۶۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۷۵۰ نیوتون متر است . محل اهرم تعویض دنده این خودرو در کنسول میانی و پدال های پشت فرمان قرار دارد.بالاترین سرعت پورشه پانامرا ۳۰۶ کیلومتر بر ساعت و شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن ۴ ثانیه طول می کشد . مصرف سوخت این خودرو در شهر ۱۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است .

سیستم های امنیتی و حفاظتی نظیر : قفل مرکزی ، کلید ضد سرقت ، روشن شدن خودرو بدون کلید ، ریموت کنترل اخطار دهنده  PANAMERA به کمک یونیت در یا DCU امکان پذیر می باشد.

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *