تعمیر کیلومتر کشنده و کامیون رنو

تعمیر کیلومتر کشنده و کامیون رنو

تعمیر کیلومتر کشنده و کامیون و اتوبوس رنو.تعمیر تخصصی کیلومتر و ECU ایسیو ای سی یو انواع کشنده و کامیون رنو اسکانیا  مان و بنز اکسار ایویکو ایسوزو ، ولوو

آشنایی با تاریخچه حمل و نقل و خودروهای سنگین رنو

کمپانی رنو یکی از مشهورترین کمپانی‌های تولید خودرو و قطعات در جهان است. مقر اصلی رنو در کشور فرانسه قرار دارد، اما کارخانه‌هایی در کشورهای دیگر نیز وجود دارد که درواقع تحت نظر کارخانه رنو فعالیت می‌کنند. ماشین‌های سنگین رنو نیز یکی از محصولات حمل و نقل مهم این تولیدکننده خودرو به شمار می‌آید.

کمپانی رنو

این کمپانی بزرگ در سال ۱۸۹۹ به‌ صورت رسمی توسط ” لوئی رنو ” و برادرانش تأسیس گردید. رنو ساخت خودرو در کلاس‌های مختلف ازجمله سدان، شاسی‌بلند، تجاری، تریلی، کامیون، اتوبوس، تراکتور و خودروهای برقی را در دستور کار خود قرارداد به تولید آن‌ها پرداخت.

ماشین‌های سنگین رنو

در سال ۱۹۵۶ یکی از شرکت‌های تابعه رنو به نام ساویم Saviem شروع به تولید کامیون و اتوبوس نمود. قبل از این رنو در خلال جنگ جهانی اقدام به ساخت ماشین‌های جنگی نیز نموده بود. در سال ۱۹۷۵ برای گسترده کردن تولیدات شرکت، برلیت نیز به این مجموعه اضافه شد. در سال ۱۹۷۸برندهای ساویم و برلیت برای یکپارچگی ماشین‌های سنگین رنو ادغام شدند و تا ۲ سال بعد از آن نیز با همان نام‌های قدیمی به‌کار خود ادامه دادند. تا اینکه در سال ۱۹۸۰ با اضافه شدن تولیدات و محصولات جدید، تمامی محصولات با نام رنو عرضه شد. رنو در سال ۱۹۸۷ به خرید ۴۲ درصد سهام کمپانی ماک دست زد و در سال ۱۹۹۰ به‌ صورت کامل ماک را در اختیار گرفت و تولیدات خود را گسترش داد.

انواع ماشین‌های سنگین رنو

ماشین‌های سنگین رنو در دسته‌ بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند.
خودروهای تحویل بار
خودروهای توزیع‌کننده بار
خودروهای مخصوص ساخت‌وساز
خودروهای مخصوص مسافت‌های طولانی
خودروهای شاسی‌بلند نظامی
کامیون‌ها
تریلرها
اتوبوس‌ها

از مشکلات عمده صفحه کیلومتر رنو:

۱-عقربه دور شمار موتور کار نمی کند

۲-یکی از صفحه های نمایش کار نمی کند

۳-عقربه نمایش گر مقدار سوخت درست کار نمی کند

۴-کیلومتر خطای ارتباطی با سیستم های دیگر کشنده را دارد

۵-کیلومتر بعد از روشن شدن هنگ می کند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *