تعمیر کیلومتر و انواع نمایشگر ماشین آلات راه سازی

تعمیر کیلومتر و انواع نمایشگر ماشین آلات راه سازی

تعمیر کیلومتر و انواع نمایشگر ماشین آلات راه سازی- تعمیر برد الکترونیکی نمایشگر مسافت ماشین آلات راه سازی

تاریخچه راه سازی

بعد از اختراع چرخ ، بشر به دنبال ساخت جاده و راه سازی شد. در قرن هشتم قبل از میلاد مسیح ، شبکه راه برای اولین بار در امپراتوری رم احداث گردید.

معرفی ماشین آلات راه سازی

بیل مکانیکی یکی از ماشین آلات سنگین ضروری در فرایند راه سازی می باشد این ماشین آلات غول پیکر ، به منظور حمل خاک ، سیمان و… در پروژه های راه سازی به کار می روند. بیل  مکانیکی خزنده از نظر ساختار مشابه تانک های نظامی بر روی یک نوار زنجیری قرار می گیرند تا امکان حرکت در سطوح ناهموار را داشته باشند.

کابین بیل مکانیکی ، قادر به چرخش ۳۶۰ درجه در محور خود می باشد که به یک بازو و یک سطل  فولادی در انتهای آن متصل شده است.

بیل مکانیکی در پروژه های عمرانی و راه سازی نظیر : تخریب آسفالت ، تخریب دیوار و بارگیری آن ها در کمپرس های حمل بار و… به کار می رود.

برای مسطح کردن سطح جاده ، قبل از آسفالت از ماشین آلات سنگین Motor Grader استفاده می گردد . موتور گریدر دارای دو محور در انتها و یک محور در جلو دستگاه می باشد.

لودر های غلتکی یکی دیگر از ماشین آلات سنگین ، می باشد که برای فشرده سازی لایه های آسفالت، به منظور افزایش استحکام و صاف کردن سطح جاده می باشند.

 

چگونه خودرو را عیب یابی کنیم

 

نمایشگرها و کیلومترهای ماشین آلات صنعتی

بعضی از شرکت ها کیلومتر و نشانگرهایی ساخته اند که با توجه به کارکرد دستگاه و نوع آن قابل برنامه ریزی بوده و می توانند پارامترهای مختلفی را نمایش دهند.این یونیت ها قابلیتهای زیادی هنگام برنامه ریزی دارند ، نظیر : تعریف محدودیت ها ، دیگر پارامترها ،گردش انواع پیام ها و…

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *