تعمیر کنترلر مانکن شبیه ساز پزشکی

تعمیر کنترلر مانکن شبیه ساز پزشکی

تعمیر کنترلر مانکن شبیه ساز پزشکی – تعمیر تخصصی برد الکترونیکی Medical simulator mannequin

تاریخچه مانکن شبیه ساز پزشکی

آدمک شبیه ساز پزشکی ( HPS (Human Patient Simulator ، نمایشی از بدن انسان بر روی یک مانکن ساخته شده است. اولین شبیه ساز مبتنی بر مانکن در سال ۱۹۶۰ در دانشگاه کالیفرنیا جنوبی واقع در ایالت متحده آمریکا طراحی شد.

در سال ۱۹۹۹ اولین شبیه ساز کودک در محدوده سنی ۵ تا ۷ سال معرفی شد که تمام علائم حیاتی استاندارد ، الگو های تنفسی ، و… را شبیه سازی می کرد.

معرفی مانکن  یا آدمک پزشکی

آدمک پزشکی یک  نمونه شبیه ساز بیمار  است که برای نمایش سلامتی بیمار در دنیای واقعی استفاده می شود. هدف یک مانکن پزشکی شبیه سازی مراقبت های بهداشتی برای دانشجویان پزشکی است تا بتوانند دانش خود را گسترش دهند .

آدمک های شبیه ساز قادر به نمایش ضربان قلب ، تنفس و تمام علائم حیاتی هستند که معمولا به یک مانیتور پزشکی متصل می شوند و سایر اصول مراقبت های بهداشتی را به نمایش می گذارند.

با توجه به اینکه هر محیطی نظیر مراکز اورژانس ، پرستاری و بالینی خواسته های متفاوتی دارند شرکت های شبیه سازی محصولات خود را متناسب با موقعیت مورد نیاز طراحی می کنند.

مانکن  پزشکی شبیه ساز پرستاری و اورژانس اغلب روش های مراقبت از بیمار از جمله تکنیک های انتقال بیمار ،اندازه گیری فشار خون و… را آموزش می دهند.

مانکن شبیه ساز بالینی تمامی مهارت های بالینی اساسی ، تفکر شناختی ، ارتباطات رفتاری مورد نیاز برای بررسی بیماران در یک محیط مراقبت های پزشکی را مورد بررسی قرار می دهند.

هدف از طراحی مانکن پزشکی

هدف از تولید و طراحی آدمک شبیه ساز پزشکی ایجاد بستر مناسبی از آموزش برای دانشجویان پزشکی ، جراحان و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی می باشد.

کنترلر مانکن پزشکی برند SimPad PLUS

SimPad PLUS با  صفحه نمایش لمسی آموزش مبتنی بر شبیه سازی کارآمد و راحت به دو صورت خودکار و دستی طراحی شده است که قابلیت سازگاری با آدمک های پزشکی و محصولات شرکت Laerdal را دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *