تعمیر کانتینر یخچالی یورک YORK

تعمیر کانتینر یخچالی یورک YORK

تعمیر کانتینر یخچالی یورک YORK –  تعمیر برد الکترونیکی CONTAINER مجهز به یخچال جهت حمل مواد غذایی در کلینیک تخصصی Digi-board

کانتینر یخچالی

برای حمل و نقل محموله هایی با دمای کنترل شده مانند: میوه ها ، گوشت ، ماهی ، غذا های دریایی ، محصولات غیر غذایی نظیر : گل ، گیاه ، مواد دارویی و … از کانتینر های مجهز به یخچال یا Reefer container استفاده می گردد.

کانتینر های مجهز به یخچال دمای محموله را در سخت ترین شرایط حفظ یا کاهش می دهند .

Reefer container مجهز به یک ژنراتوری است که محتویات کانتینر را خنک می نماید . فرایند خنک سازی در حین حمل و نقل و انبار کالا بسیار حائز اهمیت می باشد.

اجزای اصلی تشکیل دهنده یک کانتینر یخچالی شامل : فن های داخلی ، واحد کنترل ، اواپراتور ، کندانسور و ترانسفورماتور های ولتاژ می باشد.

فن های داخلی به گردش هوا کمک می کنند تا کنترل و پایداری دما را افزایش دهند همچنین رطوبت بیش از حد داخل کانتینر که منجر به فاسد شدن محموله می گردد توسط اواپراتور تنظیم می شود.

نحوه عملکرد یک کانتینر یخچالی Reefer container

ژنراتور هوا را به داخل container از طریق کف و دیواره ها می دمد که می توان آن را در دمای مناسب تنظیم کرد. مجموعه ژنراتور برق را به واحد تبرید می رساند . برای محموله های حساس که می توانند خارج از محدوده دمایی فاسد شوند ژنراتور ها منبع تغذیه پشتیبان را فراهم می کنند.

یک واحد تبرید در کانتینر  وجود دارد . هنگامی که دستگاه به برق متصل می شود داخل container را با هوای سرد پر می کند و جریان هوای مورد نظر را در دمای مشخصی قرار می دهد.

کف کانتینر شیار هایی وجود دارد که به آن عرشه T گفته می شود . عرشه T هوای خنک در اطراف محموله را به طور مداوم تامین می کند.

دیتا لاگر دمای رطوبت ، محیط ، دمای هوای برگشتی و دمای هوای عرضه شده را به کمک مودم های از راه دور به طور مداوم کنترل می کنند.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *