تعمیر کامپیوتر سقف  BMW  سری Z

تعمیر کامپیوتر سقف  BMW  سری Z

تعمیر کامپیوتر سقف  BMW  سری Z  ، ای سی یو (  ECU ) ، ای بی اس ( ABS ) ، بالابر ، صندلی ، ایر کاندیشن ، پنل ، صفحه کیلومتر ، چراغ  و تمامی قطعات حساس الکترونیکی خودرو در کلینیک تخصصی تعمیرات الکترونیکی دیجی برد

 BMW سری Z :

سری z یک خط از roadsters است که در آلمان تولید شده  .

حرف Z مخفف کلمه ی zukunft است به معنی آلمانی برای آینده و در چهار سری roadster, coupe, sports carو concept تولید شده است.

BMW Z4 :

دومین نسل ب ام و – زد ۴ (BMW Z4) خشن تر ، عضلانی تر ، قوی تر است و با اعمال تغییراتی فراوان در نمای ظاهری و مباحث فنی در سال ۲۰۰۹ معرفی و به طور رسمی در نمایشگاه بین المللی خودرو آمریکای شمالی به نمایش درآمد.

برای اولین بار این نسل از ب ام و در خاک کشور آلمان و در ایالت باواریا (Bavaria) که زادگاه ب ام و می باشد تولید شد. همچنین در زد ۴ (Z4)  از سقف تاشو فلزی (Hardtop) استفاده شد که در مجموع به میزان ۱۰۰ کیلوگرم سنگین تر از نسل پیشین خود شد . مهندسین کمپانی جدیدترین سیستمهای رفاهی ، امنیتی را برای این خودرو در نظر گرفتند بطوریکه سیستم آی درایو (i Drive) نیز برای نخستین بار بر روی این مدل نصب گردید. ب ام و – زد ۴ مدل ۲۰۰۹ به میزان ۱۴۸ mm بلندتر و ۹ mm پهن تر از نسل پیشین خود است. سه تریم (Trim) برای این نسل از ب ام و – زد ۴ در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به پیشرانه ۳ لیتری با توان ۲۵۸ اسب بخار اذعان داشت .

تعمیر کامپیوتر سقف  BMW  سری Z

تعمیر کامپیوتر سقف بنز، پورشه ، پژو ، مزدا ، مازراتی و تمامی یونیت های حساس تمامی خودرو ها در کلینیک تخصصی تعمیرات الکترونیک دیجی برد

مشخصات فنی کامپیوتر سقف  BMW  سری z

CTM E89

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *