تعمیر کامپیوتر دوربین ۳۶۰ پارک کیا سورنتو ۲۰۱۷

تعمیر کامپیوتر دوربین ۳۶۰ پارک کیا سورنتو ۲۰۱۷

تعمیر کامپیوتر دوربین ۳۶۰ پارک کیا سورنتو ۲۰۱۷ تعمیر تخصصی سیستم های اتو پارک و کمک پارک ۳۶۰ در کلینیک تخصصی الکترونیک دیجی برد

دوربین ۳۶۰ پارک

این سیستم جدید ، تکنولوژی دوربین های کمکی را که بیشتر در صنعت خودرو وجود داشت را به مرحله ای ارتقا داده. و قابلیت ها و امکانات جدیدی را در اختیار راننده قرار میدهد. بوسیله دوربین ها و سنسورهای موجود در این سیستم ، یک نرم افزار خاص اطلاعات بدست آمده از این حسگرها را پردازش میکند. یک نمای کامل و ۳۶۰ درجه از فضای اطراف خودرو را برای راننده به نمایش می گذارد. با استفاده از این قابلیت ، راننده توانایی بیشتری در کنترل خودرو بخصوص در فضاهای تنگ خواهد داشت

سیستم دوربین فضای اطراف خودرو (Around View Monitor) از چهار دوربین مجزا مجهز شده اند ، این دوربین ها در جلو ، عقب و زیر آینه های جانبی تعبیه شده اند. اطلاعات را برای پردازش به یک کامپیوتر مرکزی ارسال می نمایند. این کامپیوتر مرکزی تصاویر را ارسال شده توسط این چهار دوربین را مورد بررسی قرار داده و به طور مجازی یک نمای ۳۶۰ درجه و کامل را بر روی صفحه نمایشگر خودرو به نمایش میگذارد.

این تصویر نهایی با دقت بالایی همراه بوده و به راننده امکان انجام مانورهایی سخت پارک کردن در فضای تنگ و کوچک را می دهد. در دنیای مدرن امروزی روزانه آپشن های  زیادی برای خودروها تولید و عرضه می شوند در این بین می توان به تولید و عرضه دوربین ۳۶۰ درجه خودرو اشاره نمود .

این دوربین که تصویری ۳۶۰ در جه از اطراف خود را به ما ارائه می دهند. دوربین ۳۶۰ درجه کمی از دوربین های معمولی متفاوت ترند. چرا که قادر به این هستند که علاوه بر ثبت و ضبط رویدادها آن ها را به شکلی کاملا زنده به صاحب خودرو ابلاغ نمایند. این دوربین ها به سامانه تشخیص صدا مجهز هستند. می تواند با دستورات صوتی و بدون استفاده از دست  آن را مشخص نمود.

دوربین ۳۶۰ درجه خودرو:

دوربین ۳۶۰ درجه خودرو این امکان را به راننده میدهد که دور تا دور ماشین خود را هنگام پارک خودرو و عبور از خیابان های تنگ و باریک ببیند. تا راننده بتواند بدون خطر و ایمن ماشین خود را پارک و عبور دهد. این دوربین های ۳۶۰ درجه زیر آینه های کناری خودرو یا روی سپرهای جانبی در قسمت جلو و سپر عقب خودرو با قابلیت دید ۳۶۰ درجه را بر مانیتور می دهد. شما می توانید به راحتی هر چه تمام تمام قسمتهای اطراف خودرو را مشاهده کنید . بدون آنکه از خودروی خود پیاده شوید.

 

اشکالات احتمالی کامپیوتر دوربین ۳۶۰ پارک کیا سورنتو ۲۰۱۷

  • یکی از دوربین ها کار نمی کند

  • دیاگ به یونیت وارد  میشود

  • چند تا از دوربین ها کار نمی کند

  • خطا می دهد

  • تصویر دوربین ها آبی یا سبز شده

  • و…

تعمیر کامپیوتر دوربین ۳۶۰ پارک کیا سورنتو ۲۰۱۷

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *