تعمیر پنل اعلام حریق یونی پاس UNIPOS IFE

تعمیر پنل اعلام حریق یونی پاس UNIPOS IFE

تعمیر پنل اعلام حریق یونی پاس UNIPOS IFE –  تعمیر تخصصی برد الکترونیکی انواع Panel اعلام آتش سوزی

این دستگاه جهت ایجاد امنیت جانی و مالی انسان طراحی شد که با توجه به ابعاد و کارایی طبقه بندی می شوند.

معرفی پنل اعلام حریق

در برخی از دستگاه اعلام حریق تنها با به صدا درآمدن بوق یا آژیر اخطار ساکنین ساختمان را ، از وقوع یا احتمال آتش سوزی آگاه می سازد در نمونه های پیشرفته سیگنال هشدار  به مرکز آتش نشانی نزدیک ارسال می گردد .

زمانی که آتش سوزی رخ می دهد Detector یا حسگر آشکار ساز دود ، حرارت و… به صورت خودکار سیگنال به پنل اعلام حریق ارسال می نماید در نمونه های پیشرفته  سیستم آبپاش ساختمان فعال می گردد.

دستگاه اعلام حریق پیشرفته  قابلیت ادغام با سیستم امنیتی ساختمان را دارند برای مثال اگر سیستم کنترلی ، برخی از در های بیرونی ساختمان را جهت امنیت بیش تر ساکنین قفل نماید در زمان وقوع آتش سوزی برای تخلیه ساختمان به صورت خودکار تمامی درها باز می شود.

پنل اعلام حریق یونی پاس UNIPOS IFE

در این مدل Panel اعلام آتش سوزی دو حلقه سیگنال برای اتصال دیتکتور آشکارسازی آتش ، واحدهای ورودی و خروجی سیگنال و سیستم خاموش کننده خودکار  و یک حلقه برای پشتیبانی از دستگاه های اجرایی تعبیه شده است.این مدل دستگاه اعلام حریق در محدوده فرکانس ۵۰ تا ۶۰ هرتز و برق ۲۲۰ ولت کار می کند.UNIPOS IFE مجهز به یک نمایشگر لمسی می باشد و در منو خود قابلیت تنظیم یک ربات برای گفت و گو با انسان را دارد.این دستگاه هوشمند از نوع پنل های اعلام حریق آدرس پذیر می باشد همچنین زمان پاسخگویی به سیگنال آشکارسازی تا ۱۰ ثانیه می باشد .

این پنل اعلام حریق در محدوده دمایی منفی ۵ درجه تا ۴۰ درجه سانتی گراد عمل می نماید و وزنی معادل ۷.۱ کیلوگرم بدون باتری پشتیبانی را دارد همچنین دارای یک حافظه با ظرفیت ثبت نزدیک به ۱۰۰۰ رویداد  آتش سوزی می باشد .

 

مشکلات اعلام حریق یونی پاس

  • دستگاه روشن نمی شود

  • دستگاه فالت کاذب دارد

  • باتری ها شارژ نمی شوند

  • یکی از زون ها از کار افتاده

  • یونیت برنامه نمی پذیرد

  • نمایشگر کار نمی کند

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *