تعمیر فایرآلارم هانیول Honeywell

تعمیر فایرآلارم هانیول Honeywell

تعمیر فایرآلارم هانیول Honeywell – تعمیر برد و قطعات الکترونیکی انواع فایرآلارم Fire alarm در کلینیک تخصصی دیجی برد digi-board

بررسی اجمالی سیستم فایرآلارم

سیستم اعلام حریق fire alarm ، در یک ساختمان یا یک منطقه نصب می گردد تا  هشدار های لازم را حین وقوع آتش‌سوزی را گزارش دهند. یک سیستم اعلام حریق می تواند اتوماتیک، نیمه اتوماتیک یا دستی باشد. سیستم های اعلام حریق در ساختمان ها، تاسیسات صنعتی، بازارها، ادارات، فضاهای زندگی، اماکن عمومی و برخی از وسایل حمل و نقل ضروری است.

یک سیستم اعلام حریق ، از طریق دتکتور های خودکار گرما یا دود ، وجود شعله ، دود یا بوی سوختن را تشخیص می دهد و سپس پنل کنترل که به صورت خودکار و دستی می باشد هشدار آتش سوزی را تایید می کند که با به صدا در آوردن آژیر خطر، افراد داخل ساختمان را از وقوع آتش سوزی با خبر می کند.

یک سیستم اعلان حریق ، از یک پنل کنترل ، آشکارساز ها Detectors ، فلاشر flashers ، لوازم جانبی منبع تغذیه (باتری های اعلام حریق) و … تشکیل می شود. در سیستم های اعلان حریق بدون سیم وایرلس Wireless از هیچ سیم کشی بین پانل کنترل آتش و سایر دستگاه ها استفاده نمی شود.

 پنل کنترل به عنوان  مغز یک سیستم فایرآلارم می باشد ،در این هاب مرکزی همه سیگنال‌های دتکتور رویت می شود که به یک نشانگر وضعیت جهت اطلاع رسانی به کاربران مجهز می باشد.

یک سیستم اعلام حریق می تواند از منبع برق  شهری به عنوان منبع اصلی استفاده کند. در صورت قطع برق، سیستم به منبع تغذیه ثانویه یا باتری اعلام حریق سوئیچ می شود.fire alarm اعلام حریق معمولی برای اطمینان از عملکرد مداوم نیاز به تعویض مکرر باتری دارند.

بیشتر سیستم‌ های اعلام حریق پیشرفته از فناوری بی‌ سیم wireless و دستگاه‌ های هوشمند برای محافظت و مدیریت ساختمان‌ های خودکار از طریق یک پنل کنترل از راه دور استفاده می‌ کنند، که معمولاً یک برنامه تلفن همراه است که می‌تواند از تلفن هوشمند دانلود، نصب و مدیریت شود

معرفی دتکتور detector در فایر آلارم

آشکارساز های آتش می توانند حسگر های گرما، دود یا مونوکسید کربن باشند. آنها در اطراف مرکز قرار می گیرند تا وجود چنین شرایط اضطراری را ردیابی کنند. برخی از سنسور های پیشرفته حتی می توانند تشعشعات را تشخیص دهند.

 

مشکلات فایر آلارم های هانیول

  • دستگاه روشن نمی شود

  • دستگاه خطا یا ارور دارد

  • یک یا چند لوپ فعال نمی شود

  • باتری ها شارژ نمی شوند

  • دستگاه بالا نمی آید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *