تعمیر غلتک راهسازی ویرتگن، فوگل ، هام

تعمیر غلتک راهسازی ویرتگن، فوگل ، هام

تعمیر غلتک راهسازی ویرتگن، فوگل ، هام – تعمیر برد الکترونیکی یونیت های کنترل انواع مدل های غلتک راه سازی در کلینیک تخصصی Digi-board

معرفی غلتک راه سازی

غلتک راه سازی یک نوع وسیله مکانیکی است که وظیفه صاف کردن زمین از مواد مختلف تحت تاثیر وزن خود می باشد.

غلتک در اصل یک ماشین متشکل از دو محور است که به وسیله یک شفت به یک دیگر متصل می شوند و موتور دستگاه معمولا در بالای محور عقب یا درست در پشت محور جلو قرار می گیرد همچنین درام غلتکی در قسمت جلو دستگاه قرار می گیرد و حول محور جلو می چرخد.

کابین اوپراتور بین دو محور قرار می گیرد که تمامی یونیت های کنترلی عملکرد غلتک را کنترل می نماید .

انواع غلتک های راه سازی

غلتک های راه سازی با توجه به کارایی در مدل های گوناگونی نظیر : تک درام ، دو درامDouble drum ،  غلتک Tamping ، غلتک ارتعاشی و … می باشند.

غلتک های ارتعاشی مجهز به درام هایی هستند که به دلیل وزنه های متصل به شفت موتور قادر به ارتعاش می باشند. در این نوع غلتک ها موتور و شفت در داخل درام قرار می گیرند. ویژگی های ارتعاش فضای بین ذرات مواد متراکم را کاهش می دهد.

ساده ترین نوع غلتک راه سازی از نوع سیلندری می باشد که معمولا مجهز به غلتک های تک درام می باشد و در صنعت راه سازی غلتک چرخ دار صاف شناخته می شوند .

 

معرفی غلتک راه سازی هام HAAM سری dv90

غلتک راه سازی هام HAAM مدل dv90i VO-S مجهز به درام غلتکی ارتعاشی و نوسانی می باشد که وزن کابین آن ۹.۴۲۰ کیلوگرم است.

غلتک راه سازی dv90i به سیستم تخلیه آب مرکزی و فیلتر آب سه گانه  تجهیز شده است و مخزن آب تعبیه شده در جلو و عقب آن از هر دو طرف پر می شود.

واحد عملکرد کنترل صندلی در dv90i قابلیت جابه جایی و چرخش دارد و پنجره کابین آن جلو و عقب می شود.

آپشن های جانبی این نوع غلتک راه سازی شامل : دماسنج HTM ، عملکرد خاموش شدن خودکار موتور ، سیستم تزریق ضد یخ ، آلارم پشتیبانی ، چراغ های تعبیه شده در درام و … می باشد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *