تعمیر رادار سنسور مرسدس بنز BENZ E63 2014

تعمیر رادار سنسور مرسدس بنز BENZ E63 2014

تعمیر رادار سنسور مرسدس بنز BENZ E63 2014

E250 Bluetec, E350, E550, E400, with amg pkg, with crash warning. E63 AMG, E63 AMG S, with crash warning. GLA250, GLA45 AMG. CLA250, CLA45 AMG. C350e. C300. C400. Left. Front. C450amg. S class. Cls class. Radar sensor. C63amg, c63amg s. B class electric drive. With collision warn sys. Collision warning system. With collison warning sys. With sport pkg, with active brake. Coupe/convertible, without smart cruise. Sedan, electrical components, with pre-crash.SENSOR – MERCEDES-BENZ (000-905-28-04)

 

کاربرد رادار در خودرو

حسگرهای رادار در بسیاری از سیستم های کمک به راننده استفاده می شوند. سؤالی که در اینجا مطرح می شود اینست که آیا رادار خودرو همان راداری است که در صنایع نظامی و هوایی استفاده می شود؟ پاسخ هم مثبت است هم منفی : مثبت از این جهت که اصول فیزیک پایه برای هر دو حوزه یکسان است؛ و منفی از این لحاظ که نیازمند ی ها در هر حوزه با یکدیگر کاملا متفاوت هستند . در سال ۸۹۹۱ برای نخستین بار یک خودرو به حسگر رادار مجهز شد؛ البته نه برای پیشگیری از تصادف بلکهبرای سیستم کنترل تطبیقی سرعت ) ACC ( که بیشتر جنبه راحتی و ایمنی را داشت . اما این سیستم شامل یک زیر سیستم با عملکرد هشدار برخورد با موانع نیز بود

. پس از آن در مدت کوتاهی سیستم کنترل تطبیقی سرعت مبتنی بر رادار توسط سایر خودروسازها نیز مورد استقبال گسترده تری واقع شد و برای سیستم های پیشگیری از برخورد نیز مورد استفاده گسترده قرار گرفت. یک حسگر رادار با ارسال و دریافت امواج رادیویی )اثر داپلر (، فاصله، زاویه و سرعت نسبی یک مانع را با دقت بالایی نسبت به رادار اندازه گیری می کند. سپس یک واحد کنترل الکترونیکی ) ECU ( فرامین مناسب را صادر می کند. مواد رسانای جریان الکتریکی، به خصوص خودروها، قابلیت ایجاد پژواک امواج رادار را دارند . از اینرو رادار برای تشخیص فاصله با خودروها بسیار مناسب است.

مشکلات رادار

  • روشن نشدن رادار
  • وارد نشدن دیاگ به رادار
  • کالیبره نشدن رادار
  • آبخوردگی برد رادرا
  • تشخیص ندادن فاصله
  • فعال نشدن سیستم کروز
2 دیدگاه در تعمیر رادار سنسور مرسدس بنز BENZ E63 2014
  1. سلام آیا فن رادیاتور بی ام و که در دور تند پر صدا کار میکنه قابل تعمیر هست/تشکر


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *