تعمیر دیتا لاگر و مودم روتر مخابراتی

تعمیر دیتا لاگر و مودم روتر مخابراتی

تعمیر دیتا لاگر و مودم روتر مخابراتی- تعمیر تخصصی برد الکترونیکی Data logger و مودم

تعریف کاربردی Data logger

دیتا لاگر Data logger ، از یک ریزپردازنده حافظه برای ذخیره سازی اطلاعات و یک حسگر برای دستیابی به اطلاعات استفاده می نماید.  Data logger برای برنامه هایی که نیاز یه بازنویسی مداوم دارند مناسب می باشد.

بررسی اجمالی مودم

مودم یک باکس Box  نسبتا کوچکی است که به کمک یک کابل یا Wi-Fi دستگاه الکترونیکی شما نظیر : رایانه شخصی ، تلفن همراه هوشمند ، لب تاپ و .. را به اینترنت وصل می نماید.

به طور کلی سه نوع مودم کابلی ، خط مشترک دیجیتال DSL و Dial- up تاکنون ابداع شده است . در مودم کابلی از یک کابل محوری که به پشت مودم متصل می شود استفاده می گردد.مودم DSL و Dial- up به وسیله یک کابل به خط تلفن متصل می شوند که به کاربر این امکان را می دهد که از تلفن ثابت حین استفاده از اینترنت بهره مند شود.

با پیشرفت فناوری فیبر نوری امروزه دیگر نیازی به مودم برای سرویس اینترنت نیست. کابل های فیبر نوری اطلاعات را با سرعت نور انتقال می دهند یعنی اطلاعات بیش تری با سرعت بالا تری را ارائه می دهند.

نحوه عملکرد روتر Router

روتر در دنیای تکنولوژی به عنوان توزیع کننده اطلاعات ، رایانه شخصی و سایر دستگاه های ارتیاطی را به اینترنت متصل می کند.روتر ها  با قابلیت اتصال چندین رایانه و دستگاه ارتباطی به اینترنت برای ایجاد یک شبکه محلی به کار می روند.

روتر تمامی دستگاه های موجود در یک شبکه محلی  از جمله مودم ها را به یک دیگر متصل می کند که معمولا در شرکت های اداری استفاده می شود.

Routor معمولا به دو دسته wired و wireless طبقه بندی می شوند. در روتر wired یا سیمی از طریق کابل های شبکه به مودم ها یا شبکه WAN متصل می شوند اما نمونه wireless اطلاعات را بدون سیم به اشتراک می گذارد.

معرفی روتر Router UR5i v2

روتر UR5i v2 ، برای تجهیزات بدون سیم نظیر : سیستم دوربین های امنیتی و ترافیکی ، شبکه های LAN ، پایانه های سلف و سرویس و… بسیار مناسب می باشد.

سرعت بالای انتقال داده یا دانلود ۱۴.۴ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود ۵.۷۶ مگا بیت برثانیه از خصوصیات منحصر این دستگاه می باشد همچنین دستگاه های ارتباطی برای اتصال به این روتر به رابط Ethernet 10/100 جهت استفاده از اینترنت نیاز دارند.

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *