تعمیر دوربین تله ای حیات وحش

تعمیر دوربین تله ای حیات وحش

تعمیر دوربین تله ای حیات وحش- تعمیر برد های الکترونیکی انواع دوربین های شکار برند Bushnell در کلینیک تخصصی Digi-board

دوربین تله ای شکار

تله دوربین ممکن است تهدیدآمیز به نظر برسد در واقع هیچ آسیبی به حیات وحش نمی رسانند. این نوع ابزار های حفاظتی ، دوربین های معمولی هستند که هر زمان حرکتی را حس کنند عکس می گیرند.

دوربین تله شکار   camera trap به طور خودکار هنگام حضور یک موجود زنده در مجاورت خود به صورت خودکار فعال می شود که به یک سنسور حرکت مادون قرمز مجهز می باشد.

camera trap اطلاعات بسیار مفیدی درباره جانوران گونه های کمیاب و زیستگاه آن ها در اختیار محققان قرار می دهند.

تله دوربین را می توان در یک محیط زیستی رها کرد تا به طور مداوم منطقه ای از زیستگاه طبیعی را عکس برداری کند و تصاویر نادری از رویداد هایی که در طبیعت رخ می دهد را ثبت کند.

به طور کلی تله دوربین داده هایی در مورد مکان گونه ها ، جمعیت و نحوه تعامل گونه ها ارائه می دهند همچنین به محققان این امکان را می دهند تا بفهمند انسان و دام  چگونه با سایر موجودات حیات وحش تعامل و هماهنگی دارند.

در جزیره سوماترا واقع در اندونزی به کمک دوربین های تله ای حیات وحش یک نقشه جامع از قلمرو گونه ای از ببر ها ارائه شد که از انقراض این گونه ببر ها جلوگیری شد.

توسعه و گسترش تله دوربین های تحت شبکه با قابلیت ارسال تصاویر از طریق شبکه های ماهواره ای ابزار جدیدی در جهت مبارزه با شکار های غیر قانونی ارائه می دهند.

دوربین تله ای برند Bushnell

دوربین تله ای حیات وحش برند Bushnell بوشنل مدل Aggressor با صفحه نمایشگر ۲.۴ اینچ ، رزولیشن  ۲۴ مگا پیکسل  و  سرعت ماشه ۰.۲ ثانیه قابلیت ثبت و ضبط تصاویر با کیفیت HD از حیات وحش و افراد در محدوده شکار را ارائه می دهد.

دوربین بوشنل  مجهز به LED مادون قرمز داخلی است بنابراین حتی در تاریکی شب تصاویر و فیلم هایی با وضوح بالا می گیرد همچنین دمای محیط را به صورت خودکار نظارت می کند و به صورت خودکار  سنسور و ماشه را تنظیم می کند تا نسبت به تغییرات جزیی حساسیت داشته باشد.

قبل  استفاده از دوربین باید ۸ باتری در داخل محفظه تعبیه شده و یک کارت SD برای ذخیره تصاویر قرار دهید. طبق توصیه شرکت Bushnell حتما از باتری لیتیومی استفاده کنید زیرا باتری های قلیایی مشکلاتی در عملکرد دوربین ایجاد می کند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *