تعمیر دستگاه پوزیشنر Positioner

تعمیر دستگاه پوزیشنر Positioner

تعمیر دستگاه پوزیشنر Positioner – تعمیر دستگاه positioner برند BALLUFF – تعمیر برد الکترونیکی  انواع پوزیشنر های  مبدل خطی linear position transducer در کلینیک مهندسی دیجی برد

معرفی پوزیشنر  مبدل خطی  linear position transducer

مبدل خطی نوعی حسگر موقعیت است که برای اندازه گیری در یک محور  مورد استفاده قرار می گیرند. نحوه عملکرد این positioner تبدیل حرکت به سیگنال الکتریکی متناسب با جابجایی می باشد تا بتوان آن را توسط دستگاه های مختلف پردازش کرد.

مبدل های خطی در اندازه و ابعاد مختلفی متناسب با نیاز کاربر تولید می شوند . برخی از مبدل های خطی دارای گواهینامه های مختلفی هستند که برای مناطق خطرناک یا کاربرد های دور برد مناسب می باشند.

positioner مبدل خطی در صنایع مختلفی نظیر : پزشکی، رباتیک ، کاربرد های صنعتی ، مناطق خطرناک و برنامه های کاربردی خودرو به کار می رود.

انواع پوزیشنر های مبدل خطی

positioner پتانسیومترPotentiometer  یک نوع مبدل خطی است که برای نظارت موقعیت یک جسم از یک مقاومت داخلی بهره می گیرد . Positek PIPS  نوع دیگری از یک مبدل خطی است که از فناوری بدون تماس برای عملکرد بدون سایش استفاده می کند.

معرفی شرکت BALLUFF

BALLUFF طیف گسترده ای از محصولات اندازه گیری Position ، سنسورهای شناسایی اشیا و نظارت بر پردازش صنعتی را ارائه می دهد. محصولات این شرکت برای راه اندازی سریع یک پروژه بهینه با بیشترین کارآمد طراحی شده است

در زمینه فناوری حسگر برای ماشین ها ، BALLUFF محصولاتی را با اصول عملکرد متفاوت بر اساس دیجیتالی کردن ماشین ها و کارخانجات ارائه می دهد.

پوزیشنر خطی BTL0348

positioner BTL0348 مجهز به سنسور های داخلی موقعیت خطی ، جهت  اندازه گیری بدون تماس و تشخیص دقیق یک یا چند موقعیت در سیستم های اتوماسیون صنعتی به کار می رود.

BTL0348 از یک محفظه آلومینیومی ساخته شده است که در ماشین های قالب گیری تزریقی ، پرس ها و ربات مورد استفاده قرار می گیرد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *