تعمیر دستگاه هورمونی الیزا پروسسور داینکس DYNEX

تعمیر دستگاه هورمونی الیزا پروسسور داینکس DYNEX

تعمیر دستگاه هورمونی الیزا پروسسور داینکس DYNEX – تعمیر تخصصی برد الکترونیکی دستگاه ELISA processing system  در کلینیک تخصصی دیجی برد تحت نظر کارشناسان مجرب

نقش هورمون در بدن

هورمون ها توسط غدد در بدن انسان تولید می شوند که توسط سیستم گردش خون منتقل می شوند . وظیفه اصلی  هورمون تنظیم فیزیولوژی رفتار سلول ها و بافت های بدن می باشد.

تغییرات هورمونی در چاقی ، ناباروری ، دیابت ، کوتاهی قد و بسیاری از اختلالات نقش اساسی دارند بنابراین اندازه گیری غلظت هورمون در نمونه های آزمایشگاهی از بروز اختلالات ناشی از تغییر سطح هورمون تاثیر بسزایی دارد.

معرفی دستگاه هورمونی ELISAداینکس DYNEX مدل DS2

دستگاه DS2 یک میکروپلیت کنترل شده توسط کامپیوتر می باشد که در آزمایشگاه های بالینی ، تحقیقاتی و صنعتی به کار می روند.

به کمک دستگاه DYNEX مدل DS2 می توان بیش از ۱۰۰ نمونه آزمایش را به صورت فیزیکی بارگذاری نمود.

قطعات اصلی DS2 شامل : نوار های رقیق سازی ، محفظه نمونه ها ، کالیبراتور ها ، انکوباتورincubator ، ماژول Pipette و …. می باشد.

incubator module در پشت درایو های صفحه قرار دارد و مجهز به یک پوشش کشویی است که به برای حفظ دما به صورت خودکار بسته می شود.

هر صفحات Plates آزمایش دارای هشت ردیف ۱۲ تایی نمونه می یاشد یعنی در مجموع ۹۶ نمونه آزمایش را در خود جا می دهد. دستگاه DS2 قابلیت پردازش ۱۰۰ نمونه مورد آزمایش را به صورت همزمان دارد.

DS2 یک ظرف شست و شوی بافر buffer به گنجایش ۲ لیتر می باشد. هر ظرف بافر حداقل باید ۵۰۰ میلی لیتر محلول داشته باشد . اگر سطح محلول شست و شو پایین بیاید حسگر های تعبیه شده به اوپراتور هشدار می دهد و بافر شست وشو دوباره پر می شود.

نرم افزار DS-Matrix در دستگاه DS2 رابط کاربری ، کنترل حرکت ، پردازش تست و نتایج آزمایش را فراهم می کند. DS-Matrix شامل یک پایگاه داده است که تعریف دقیق هر نمونه آزمایش را ارائه می دهد.

دستگاه DYNEX مدل DS2 علاوه بر آزمایشات هورمونی در تشخیص بیماری های بالینی نظیر : بیماری های خود ایمنی و عفونی و… به کار می رود . پیکر بندی سیستم را به منظور نحوه تنظیم استفاده از ابزار DS2 ، می توان تغییر داد.

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *