تعمیر دستگاه لیزر فایبر حکاکی

تعمیر دستگاه لیزر فایبر حکاکی

تعمیر دستگاه لیزر فایبر حکاکی تعمیرات دستگاه های برش لیزر تعمیرات تجهیزات پزشکی لیزر تعمیرات تخصصی الکترونیک دستگاه ها و تجهیزات صنعتی در کلینیک الکترونیک دیجی برد.

دستگاه های حکاکی لیزر

دستگاه های لیزر بیش از ۲۰ سال است که در ساخت پازل و دیگر محصولات مشابه کاربرد دارد. امروزه تغییرات زیادی در این صنعت ایجاد شده است ولی یک چیز ثابت مانده است، تولید کنندگان محصولات تبلیغاتی هر روزه دلایل زیادی برای استفاده از لیزر حکاکی برای بادوام بودن کیفیت محصولات خود و رضایت مشتری پیدا می کند.دستگاه لیزر حکاکی مزایای زیادی نسبت به روش های سنتی دارد. با استفاده از یک پرتوی نور به عنوان ابزار، بدون هیچ تماسی با قطعه کار باعث تمیز بودن حکاکی و وجود هیچ گونه ساییدگی و پارگی در قطعه کار می شود. احتمال این که قطعه کار خراب شود خیلی کم است. این دستگاه ها هیچ گونه مواد سمی را تولید و مصرف نمی کند در صورتی که امکان این که این مسئله در دیگر روش ها وجود داشته باشد ،دارد.لیزر حکاکی ، توانایی حکاکی روی اجسام و مارک کردن آن ها را به صورت تمیز دارد و ماندگاری حکاکی روی قطعه کار توسط این دستگاه ها به صورت دائمی می باشد.

دستگاه های لیزر معمولا سرعت بالاتری نسبت به روش های سنتی دارند و همچنین امکان استفاده روی طیف گسترده ای از محصولات متنوع را دارد. همچنین این دستگاه ها توانایی برش ورقات نازک را به خوبی حکاکی روی آن ها دارد.دستگاه های گذشته ،بزرگ،دست و پا گیر و یادگیری سختی داشت و به طور مداوم نیاز به شارژ کردن دوباره ی گاز درون تیوپ داشت. در حالی که امروزه دستگاه ها اپراتوری و یادگیری آسانی دارند.تجهیزات امروزه تا حد زیادی تکامل یافته ی تجهیزات گذشته می باشد.

لیزر فایبر

دستگاه های لیزر حکاکی توانایی حک بر روی انواع متریال موجود در صنایع مختلف نظیر به کاغذ و طلا و نقره و چوب و لاستیک و پارچه و سنگ و آهن و استیل و پلکسی غیره را دارد ،دستگاه لیزر فایبر پرتو لیزر را از طریق یک فیبر نوری از سورس لیزر به روی قطعه کار هدایت کرده و طرح دلخواه را با حرکت دادن دو آینه داخلی بر روی آن حک می کند.

منبع تولید لیزر

  1. لامپی یا همان تیوب لیزر
  2. لیزر فایبر یا سورس لیزر

که خود منبع تیوب لیزری به دو مدل تیوب فلزی و تیوب شیشه ای تقسیم میشود که تیوب های فلزی برتری های زیادی از جمله قدرت و طول عمر و کنده کاری بهتر دارد ولی در عوض قیمت بالایی دارند و اکثر دستگاه های حکاکی غیر فلز دارای تیوب های شیشه ای می باشند

 

مشکلات دستگاه های لیزر

  • دستگاه روشن نمی شود

  • دستگاه به کامپیوتر متصل نمی شود

  • درایور دستگاه شناسایی نمی شود

  • دستگاه ارور  MRL می دهد

  • پرتو لیزر دیگر تابش ندارد

  • سورس لیزر ارور دارد یا ضعیف شده است

  • آینه ای دستگاه حرکت نمی کنند

  • یکی از عملکردهای دستگاه مختل شده

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *