تعمیر دستگاه لاغری کاویتیشن

تعمیر دستگاه لاغری کویتیشن

تعمیر کویتیشن .تعمیر تخصصی دستگاه لاغری لیپوماتیک و لیپوساکشن ،تعمیر دستگاه های زیبایی و لاغری Cavitation(دستگاه آر اف RF،مزوتراپی)  تعمیر دستگاه های پزشکی در دفتر فنی مهندسی دیجی برد.

دستگاه کویتیشن چیست؟

کویتیشن اولتراسونیک یا Ultra Cavitation ، روشی غیر تهاجمی برای حذف چربی و لاغری در یک ناحیه مشخص می باشد.  در کویتیشن اولتراسونیک هیچ چاقویی وجود ندارد، هیچ بیهوشی و جراحی وجود ندارد. این تکنولوژی سلول های چربی را با استفاده از امواج صوتی با فرکانس پایین بدون آسیب رساندن به هر گونه بافت یا اندام دیگر از بین می برد.

کویتیشن،به وسیله امواج اولتراسوند سبب تشکیل حباب های ریز در اطراف سلول های چربی و لرزش و فوران درون آن ها خواهد شد .با شکسته شدن پیوند میان سلول های چربی ،سلول های چربی دچار از هم گسستگی شده و چربی درون سلولی و آب درون سلولی حاصله از طریق سیستم لنفاوی و ادرار از بدن دفع می گردد .

بررسی دستگاه لاغری :

بسیاری از افراد پس از گذراندن شیوه های متداول مانند ورزش و رژیم و دریافت نکردن نتیجه خوب از آن ها به سمت راهکارهایی می روند که ممکن است همراه با عوارضی باشد.متدهای بسیاری برای لاغری و تناسب اندام توسط متخصصین ابداع شده است. برخی از شیوه ها که تنوع و گوناگونی بسیاری نیز دارند، چربی های اضافه و بافت های سلولیتی موجود در بدن را هدف می گیرند و به نوعی با درمان های موضعی فرد را به تناسب اندام می رسند. دستگاه های لاغری عملکردی به این شکل دارند و امروزه انواع گوناگونی از آن ها در کلینیک های تخصصی و تناسب اندام یافت می شود. متخصصین این امر با سنجش شرایط بدنی فرد و میزان چربی اضافه و سلولیت موجود در بدن او دستگاهی را برای درمان پیشنهاد می کنند که ایده آل ترین نتیجه را در بر داشته باشد.

انواع دستگاه لاغری:

۱)دستگاه لاغری کرایولیپولیز
۲)دستگاه لاغری اولترا کویتیشن
۳)دستگاه لاغری RF یا رادیو فرکانسی
۴)دستگاه لاغری مزوتراپی
۵)دستگاه لاغری لیپوساکشن
۶)دستگاه لاغری لیپوماتیک
۷)دستگاه لاغری LPG یا اندرمولوژی
۸)دستگاه لاغری شاک ویو
۹)دستگاه لاغری پرسوتراپی
۱۰)دستگاه لاغری هایفولیپولیز یا لیپوسونیک

کرایولیپولیز:

دستگاه لاغری کرایولیپولیز معروف به یخچال چربی است که با سرد کردن غیر تهاجمی چربی بدن باعث تجزیه سلول های چربی می شود. چندین ماه طول می کشد تا اثرات این دستگاه دیده شود. در دستگاه لاغری کرایولیپولیز اپلیکاتور خلاء بر روی پوست گذاشته شده و در تماس با پانل های خنک کننده قرار می گیرد. بیماران برای چند دقیقه احساس سرما می کنند. دستگاه لاغری کرایولیپولیز برای کسانی که چاقی موضعی کمی دارند یا دچار اضافه وزن هستن مناسب است

RF یا رادیو فرکانسی:

دستگاه لاغری رادیو فرکانسی یا RF سبب گرم شدن سلول های چربی در بافت چربی می شود و آنها را مجبور می کند تا اسیدهای چرب خود را آزاد کرده و به سیستم لنفاوی منتقل کنند. در اثر آزاد شدن اسیدهای چرب حجم سلول های چربی کمتر شده و بدن لاغرتر می شود. . گرمای استفاده شده در دستگاه لاغری رادیو فرکانسی یا RF سبب می شود فیبرهای کلاژن در پوست منقبض و سفت شوند. اثرات ایجاد شده طولانی مدت هستند. بیشتر افراد تمایل دارند پوست صورت سفتی داشته باشند پس درمان های دستگاه لاغری رادیو فرکانسی یا RF عمدتا در صورت انجام می شود.

کویتیشن در طی این روش، تکنسین از یک ابزار دستی برای فرستادن موج های فراصوت سطح پایین به پوست شما استفاده می کند. انقباض و انبساط موج ها میکرو حباب های ایجاد می کنند که بزرگ شده،به هم برخورد کرده و متلاشی می شوند و امواج شوکی ایجاد می کنند که در نتیجه محتوای سلول های چربی در پروسه ای به نام کویتیشن نشت می کنند. مواد زائد سپس در کبد فرآوری شده و از طریق عرق و ضایعات گوارشی از بدن خارج می شود.

 

عوارض احتمالی دستگاه های لاغری:

چون بخشهایی از دستگاه با ایجاد حرارت بالا در عمق پوست کار می کنند، احتمال کمی برای سوختگی خفیف سطحی با تاول های کوچک وجود داشته و ممکن است بعد از درمان قرمزی موضعی، کبودی و کمی بی‌حسی گذرا در پوست وجود داشته باشد. با گذشت زمان این عوارض به طور طبیعی از بین می‌روند.

از مشکلات عمده دستگاه لاغری کویتیشن:

  • دستگاه روشن نمی شود

  • دستگاه ارور میدهد

  • پمپ دستگاه عمل نمی کند

  • یکی از شیر برقی های دستگاه مشکل دارد

  • تاچ دستگاه مشکل دارد

  • پراب دستگاه دیگر لرزش ندارد

  • صدای پراب عوض شده

تعمیر دستگاه لاغری کویتیشن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *