تعمیر دستگاه فلزیاب دستی HD100

تعمیر دستگاه فلزیاب دستی HD100

تعمیر اسکنر بازرسی .دستگاه فلزیاب دستی HD100.تعمیر گیت بازرسی .تعمیر تخصصی انواع فلزیاب METAL DETECTOR و طلایاب GOLD DETECTOR ،کاوشگر فلزات . تعمیرات انواع فلزیاب های اسکن عمق ، Hand Held Metal Detector در دفتر فنی و مهندسی دیجی برد.

نحوه کار فلزیاب چیست؟

فلز یاب وسیله‌ای است که برای پیدا کردن اجسام فلزی مخفی و یا گم شده درون زمین ، دیوار یا اجسام دیگر به کار گرفته می‌شود .فلزیاب ها میدان مغناطیسی را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می‌کنند. زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده و دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و آنرا آشکار و اطلاع می‌دهد. هر چقدر شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه بیشتر باشد عمق کشف فلز بیشتر خواهد بود.

فلزیاب دستی :

ردیاب های فلزی دستی برای اسکن سریع اجسام فلزی در اطراف بدن مانند چاقوها ، اسلحه ها و کلا اشیاء فلزی طراحی شده اند. دستگیره های ردیاب فلزی یک جایگزین عملی و کم هزینه برای ردیابی در  مراکز حساس مانند فرودگاه‌ها هستند که برای اسکن سریع حجم بالایی از افراد طراحی شده اند و به اپراتورها این امکان را می دهد تا اطراف بدن افراد را اسکن کرده و به صورت صدا یا ویبره یا حتی نور توسط ردیاب هوشیار کند.

فلزیاب تصویری :

فلز یاب تصویری به فلزیابی گفته می شود که علاوه بر شناسایی فلز، قابلیت اسکن و ارایه تصویر حدودی فلز مورد نظر را نیز میدهد. البته هیچ دستگاهی قادر به اسکن کامل و نشان دادن عکس واقعی فلز پنهان شده نیست و فقط شکل تخمینی فلز را نمایان می کند که به طور کلی می توان ۶۰ % به تصویر اعتماد کرد .

گیت بازرسی :

دستگاه گیت بازرسی یا گیت فلزیاب سیستمی برای بازرسی و کنترل افراد به هنگام ورود و خروج است.طراحی این دستگاه به گونه ای است که در دیواره های داخلی دستگاه سنسورهایی با قابلیت تنظیم ضریب حساسیت های متفاوت وجود دارد که کشف فلز توسط این سنسورها صورت میگیرد. سنسورهای جای گرفته در دیواره گیت در برابر فلزهایی با آلیاژهای مختلف حساسیت یکسانی ندارند و  البته این موضوع تنها وقتی که قطعه فلزی کوچکتر از حد باشد ممکن است در عملکرد گیت فلزیاب خلل ایجاد کند.

دراماکن هایی که برای ورود و خروج افراد محدودیت هایی از نظر وسیله های همراه وجود دارد مانند : فرودگاه ها، سالن های کنفرانس، مراکز دولتی، دفاتر مقامات عالی رتبه کشوری، خروجی انبارها و …  از سیستم های امنیتی گیت فلزیاب استفاده می شود.

راکت بازرسی:

راکت بازرسی نوع دیگری از فلزیاب دستی است که با داشتن دقت و حساسیت بالا امکان شناسایی وسایل فلزی و  موبایل را دارد . که معمولا برای حفظ امنیت در ورود و خروج مکان های مختلف استفاده می شود .این دستگاه هنگامی که فلز را تشخیص می دهد بصورت یک نشانگر توسط  صدا نشان داده می شود، اما فلزیاب های می توان به صورت ساکت با لرزش نیز فلز را نشان دهند. فلزیاب دستی به قدری کاربردی است که می تواند فلزاتی را کشف کنند که ۶-۱۰ اینچ در زیر عایق ها وجود داشته باشند.

 

کاربردهای راکت بازرسی بدنی فلزیاب دستی:

  • در ترمینال، گمرک و فرودگاه ها در قسمت خروج و ورود.
  • کلیه مدارس و دانشگاه ها و تمامی مرکز های آموزشی.
  • در قسمت ها و ارگانهای دولتی و نظامی و در دادگاه های قضایی کشور.

 

مشکلات رایج دستگاه های فلزیاب

  • دستگاه روشن نمی شود

  • دستگاه ERROR می دهد

  • دقت دستگاه کاهش یافته و یا ضعیف شده

  • نمایشگر دستگاه کار نمی کند

  • باتری ها شارژ نمی شود

  • و…

تعمیر دستگاه فلزیاب دستی HD100

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *