تعمیر دستگاه سیلر استریل پزشکی

تعمیر دستگاه سیلر استریل پزشکی

تعمیر دستگاه سیلر استریل پزشکی– – تعمیر برد سیلر پزشکی در دیجی برد-

دستگاه سیلر استریل پزشکی:

اطمینان از عملکرد صحیح هر قطعه از تجهیزات پزشکی در بخش بازفراوری دستگاه های پزشکی بسیار حائز اهمیت می باشد در اولین مرحله مهر وموم کردن بسته بندی کالای پزشکی از اهمیت فراوانی برخوردار میباشد.دستگاه سیلر برای این منظور طراحی شده است

برای دستیابی به یک  بسته بندی مطمئن حتما باید درجه حرارت- فشار ومدت زمان دوخت مورد بررسی قرار بگیرد.در برخی سیلر های هوشمند درجه حرارت در صورتی چند درجه با دمای تنظیم تفاوت داشته باشد دارای زنگ هشدار می باشد و اوپراتور را از این تغییر ناچیز هوشیار می سازد.

در کارخانه بسته بندی اقلام پزشکی باید تمام مستندات از عملکرد صحیح دستگاه سیلر ثبت شود.

تست دستگاه سیلر پزشکی:

یک سری آزمایش هایی برای تست مناسب بودن مهروموم در کارخانه های  تولدی وجود دارد. این آزمایش ها پروسه آب بندی اتصالات بسته بندی  برای کاهش ابزار های غیر استریل وغیر استاندارد در محیط های بیمارستان حائز اهمیت می باشد.این نوع آزمایشات هر روز انجام می پذیرد . ومستندات توسط اپراتور ثبت می شود.

مجموعه فنی دیجی برد تعمیر برد دستگاه های سیلر استریل را با آخرین تکنولوژی تحت نظر کارشناسان متخصص آماده خدمت رسانی به صنعت پزشکی می باشد.

 

مشکلات دستگاه سیلر استریل

  • دستگاه روشن نمی شود

  • یکی از موتور ها کار نمی کند

  • اتوی دستگاه گرم نمی شود

  • نمایشگر و یا شمارنده مشکل دارد

  • برد یکی از سنسورها را تشخیص نمی دهد

  • کاتر دستگاه فعال نمی شود

  • دستگاه در زمانبندی دچار مشکل شده است.

 

 


گردآوری شده توسط مهندس حسن مهری متخصص سئو و محتوا

 

2 دیدگاه در تعمیر دستگاه سیلر استریل پزشکی
  1. سلام در مورد برد این دستگاه سیلر سوال داشتم، چه برد هایی داره و چکاری می‌کنه؟ چطوری کار میکنه…. ممنون به بنده کم کنید

    • با سلام و احترام.این دستگاه ها یک رول نایلونی را در یک سمت سیل کرده و برش می زنند.سپس یک وسیله پزشکی مثل قیچی در آن قرار داده و در پاکت را سیل می کنند.در مورد برد های این دستگاه مدل های مختلفی وجود دارد.یکی برای کنترل یکی برای نمایش یکی برای درایو موتور و هیتر ها دارد.


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *