تعمیر دستگاه تتراپک جوش القایی

تعمیر دستگاه تتراپک جوش القایی

تعمیر دستگاه تترا پک جوش القایی– تعمیر تخصصی دستگاه تترا پک مدل TPIH2500 Tetra Pak

معرفی سیستم گرمایش القایی

به طور کلی سیستم گرماش القایی به دو روش آب بندی عرضی و دی الکتریک طبقه بندی می شوند که در روش اول از جریان و روش دوم از ولتاژ استفاده می شود.

دستگاه جوش القایی تتراپک مدل TPIH2500 Tetra Pak

TPIH2500 یک مولد قدرتمندی است که جریان فرکانس بالایی را جهت القا یا انتقال گرما در بسته بندی محصول یا کالا ایجاد می نماید که شرکت تترا پک این مولر را به ژنراتورIH تجهیز نموده است.
جریان فرکانسی تولید شده توسط این نوع مولد منجر به ایجاد گرما در لایه فویل آلومینیومی بسته های آبمیوه شده و پلاستیک از حالت جامد به حالت سیال یا مایع تغییر فاز می دهد و بعد از مدتی با هم دما شدن با محیط پیرامون بسته های آبمیوه به اصطلاح مهر و موم می شوند.

مشحصات دستگاه

در نحوه عملکرد این دستگاه القاگر یا اینداکتور متشکل از یک سیم پیچ ، میدان مغناطیسی قوی ای را در بسته بندی مواد ایجاد می نماید و همچنین ولتاژ جریان با توجه به خروجی توان دستگاه توسط پتانسیل سنج متصل به  سوکت سمت راست مولد تعیین می شود.
این دستگاه متشکل از دو کابل محوری می باشد که از یک طرف به مولد و از سر دیگر به ترنسفورمر که خود به یک ریل حاوی جریان فرکانس با القاگر متصل می باشد. این مدل دستگاه جوش القایی TPIH2500 نسبت به مدل قبلی یعنی TPIH2000 جریان پیوسته با توجه به توان ژنراتور تغییر میکند

 

مشکلات دستگاه های تتراپک Tetra Pak

  • دستگاه روشن نمی شود

  • دستگاه خطای امپدانس بالا یا پایین دارد

  • دستگاه خطای پیش فاز یا پس فاز دارد

  • دستگاه اروری دارد که رفع نمی شود

  • جوش دستگاه ضعیف شده

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *