تعمیر دستگاه آزمایشگاهی اتولب AUTOLAB گالوانواستات پتانسیواستات POTENTIOSTAT GALVANOSTAT

تعمیر دستگاه آزمایشگاهی اتولب AUTOLAB گالوانواستات پتانسیواستات POTENTIOSTAT GALVANOSTAT

تعمیر دستگاه آزمایشگاهی اتولب AUTOLAB گالوانوستات /پتانسیواستات POTENTIOSTAT/GALVANOSTAT- تعمیر برد الکترونیکی انواع دستگاه آزمایشگاهی

معرفی برند AUTOLAB

AUTOLAB به عنوان تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی سال ۱۹۸۶ در کشور هلند تاسیس شد . اولین دستگاه پتانسیلواستات / گالوانوستات کنترل شده توسط کامپیوتر در شرکت AUTOLAB به بازار عرضه شد.

AUTOLAB با ارائه آخرین بسته نرم افزاری NOVA استاندارد بالایی را برای نرم افزار های تحقیقاتی الکتروشیمیایی قدرتمند فراهم کرده است .

گالوانوستات /پتانسیواستات POTENTIOSTAT/GALVANOSTAT

تجهیزات اندازه گیری و تجزیه تحلیل علاوه بر درک فنی نقش حیاتی در تعیین کیفیت پدیده های غیر قابل درک برای انسان دارند پتانسیواستات نمونه ای از دستگاه های تحلیلی است که بیش از نیم قرن است که در زمینه الکتروشیمی به کار می روند.

 پتانسیواستات و گالوانوستات  در تحقیقات بنیادی و کاربردی جهت درک بهتر از فرایند های الکترود ، شیمی تحلیلی ، تحقیقات مرتبط با صنعت باتری سازی و تحقیقات خورده گی مورد استفاده قرار می گیرند.

پتانسیواستات یک ابزار تحلیلی است که برای کنترل پتانسیل الکترود در یک سلول الکتروشیمیایی چند الکترود طراحی شده است  و گالوانوستات برای حفظ جریان ثابت از طریق سلول الکترولیتی مورد استفاده قرار می گیرد.

انتخاب گالوانوستات و پتانسیواستات نیاز به تجزیه و تحلیل مشخصات محصول دارد. پارامتر های کلیدی نظیر : حداکثر جریان ، حداکثر ولتاژ ، وضوح جریان ، ظرفیت خازن و امپدانس ورودی باید در نظر گرفته شود.

سریNپیشرفته ترین نوع POTENTIOSTAT/GALVANOSTAT  از برند AUTOLAB که برای هر نوع الکتروشیمیایی طراحی شده است.

گالوانوستات / پتانسیواستات مدل PGSTAT302N ولتاژ ۳۰ ولت با پهنای بیش از ۱ مگاهرتز بسیار قدرتمند می باشد. این دستگاه در حالت شناور از سلول های الکتروشیمیایی که در آن الکترود به autoclaves ، خطوط لوله و … متصل می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم الکتروشیمیایی POTENTIOSTAT/GALVANOSTAT مدل PGSTAT12 یک ماژول با جریان کم قادر به اندازه گیری حداکثر جریان ۲۵۰ میلی متر است .

 از خصوصیات بارز این نوع دستگاه آزمایشگاهی اندازه گیری طیف گسترده ای از جریان و پتانسیل ، طراحی مدولار مطابق با نیاز های تجربی ، قابلیت اتصال با هر دستگاه خارجی ، پشتیبانی از نرم افزار قدرتمند NOVA و SDK و… می باشد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *