تعمیر درایو موتور درب آسانسور

تعمیر درایو موتور درب آسانسور

تعمیر درایو موتور درب آسانسور و تمامی بردهای درایو تک فاز و سه فاز بالابر آسانسور کلینیک تخصصی الکترونیک دیجی برد

درب آسانسور:

درب آسانسور در یک سیستم آسانسوری، به طور همزمان دارای دو جنبه ایمنی و تزیینی است، در نتیجه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.در ضمن باید در هنگام نصب آن مانند قسمت های دیگر مکانیکی آسانسور، دقت زیادی انجام پذیرد، زیرا کمترین بی دقتی ممکن است موجب تحمیل زیان های مالی فراوانی شود.در یک دستگاه آسانسور به طور کلی از دو نوع درب طبقه (که به تعداد توقف های آسانسور می باشد) و درب کابین ( که روی کابین آسانسور نصب شده است) استفاده می گردد.

انواع درب طبقه

درب هایی هستند که در محل ورودی طبقات به کابین قرار می گیرند.

درب طبقات انواع مختلفی دارد که می توان انواع لولایی، تلسکوپی ( از یک طرف بازشو )، سانترال ( از وسط بازشو ) و درب های آکاردئونی را نام برد. انتخاب نوع و اندازه بازشوی درب طبقات با توجه به طراحی آسانسور و متناسب با نوع کاربری و مطابق با استانداردها صورت می گیرد.

درب لولایی آسانسور

درب تلسکوپی آسانسور

درب سانترال آسانسور

درب کابین آسانسور

درب هایی که روی کابین نصب می شوند و مانند درب طبقات انواع مختلفی ( تلسکوپی، سانترال و … ) دارند.

انواع درب از لحاظ مکانیکی

درب آسانسور، از لحاظ مکانیکی به سه دسته کلی، درب ساده ( درب طبقه لولایی و کابین بدون درب )، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تقسیم شده است.

البته درب آسانسور از لحاظ الکتریکی نیز تقسیم بندی می شود. درب هایی که دارای موتور و همچنین درایو کنترل می باشند و درب هایی که فاقد آنها هستند.در این مرکز کلیه درایوهای موتورهای تک فاز و سه فاز تعمیر می گردد.تعمیر درایو موتور درب آسانسور تنها یکی از نمونه های تعمیر شده توسط تیم مرکز تخصصی دیجی برد است متخصصین ما آماده ی پذیرش عیب یابی و تعمیر تمامی تجهیزات الکترونیکی پیشرفته شما هستند.

 

مشکلات درایوهای درب آسانسور:

  • موتور روشن نمی شود

  • موتور در یک جهت حرکت نمی کند

  • سویچ های محدود کننده کار نمی کند

  • موتور ضربه می زند

  • و…

4 دیدگاه در تعمیر درایو موتور درب آسانسور
  1. سلام پیشنهادتون برای برد چه برندی هست ؟

  2. دیدگاه سلام برد سردر اسانسور ما ضربه میزند ایا قابل تعمیر هست؟

    • با سلام.شاید از کالیبره خارج شده.ابتدا طبق دفترچه راهنما در را دوباره تعریف کنید ، اگر مشکل برطرف نشد درایو را ارسال بفرمایید تا بررسی گردد.


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *