تعمیر برد یخچال بکو Beko

تعمیر برد یخچال بکو Beko

تعمیر برد یخچال بکو Beko-  تعمیر تخصصی برد الکترونیکی انواع یخچال بکو ، جنرال موتور … در دیجی برد

تاریخچه بکو

بکو ۳۰ سال پیش در کشور انگلستان تاسیس شد که در ابتدا فقط یخچال به بازار عرضه می کرد با رشد و گسترش ،این شرکت تبدیل به  دومین برند بزرگ لوازم خانگی در اروپای غربی شد که در بیش از ۱۳۰ کشور سراسر جهان فعالیت می نماید. هدف این مجموعه ارائه خدمات  و تولید لوازم خانگی با کیفیت به مردم جهت یک زندگی سالم می باشد.

بکو طیف گسترده ای از یخچال فریزر را ارائه می دهد در مدل های دو در انواع تقسیم بندی را ارایه می دهد برای مثال ۷۰ به ۳۰ یعنی ۷۰ درصد ظرفیت سیستم خنک کننده یخچال و ۳۰ در صد فریزر می باشد در مدل های سه در، یک محفظه اضافی با فناوری Multizone  طراحی شده است.

یخچال فریزر بکو Beko

یخچال فریزر رایج ترین وسیله هر خانه ای می باشد که با گرفتن گرما از مواد غذایی و خنک نگه داشتن مواد غذایی سرعت گسترش باکتری در مواد غذایی را کاهش می دهد و امکان استفاده مجدد را برای کاربر ایجاد می نماید. محفظه فریزر معمولا در نیمه پایینی یخچال فریزر یافت می شود .

در یخچال های امروزی با تقلید از چرخه نور پردازی خورشید در طول مدت ۲۴ ساعت شبانه روزی  کشوهای یخچال از فن آوری نور سه گانه در شرکت استفاده می کنند که سبب حفظ ویتامین های  موجود در میوه  و سبزیجات شده و تازگی خود را برای مدت بیشتری حفظ می نمایند.

شرکت تولیدی بکو با نور پردازی آبی رنگ به وسیله LED موجود در بالای  کشوی یخچال میوه  و سبزیجات  را به ادامه فتوسنتز ترغیب می نماید . سیستم تهویه و رطوبت در کشو یخچال با کانال های ویژه ای تعبیه شده است که طول عمر مواد غذایی داخل یخچال را افزایش می دهد و به کاربر این امکان را می دهد مواد غذایی کمتری را دور بریزد.

قبل از خرید یخچال بهتر است که کاربر در اولین گام با سیستم های خنک کننده آشنایی داشته باشد .ساده ترین نوع یخچال فریزر به شکلی طراحی شده که یخ زدایی به صورت دستی می باشد در مدل های یخچال امروزی فناوری جدید Frost Free دارای دو سیستم خنک کننده صورت کاملا اتوماتیک و هوشمندانه فرایند یخ زدایی با کمک یک فن خودکار که هوای گرم تولید می نماید انجام می پذیرد .

 

مشکلات معمول برد یخچال های بکو

  • یخچال خاموش شده

  • کمپرسور روشن نمی شود

  • چراغ ها روشن نمی شوند

  • فن های یخچال از کار افتاده اند

  • المنت یخ زدا کار نمی کند

  • صفحه نمایش خاموش است

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *