تعمیر برد وال پرینتر wall printer

تعمیر برد وال پرینتر wall printer

تعمیر برد وال پرینتر wall printer – تعمیر تخصصی برد الکترونیکی انواع پرینتر در مجموعه مهندسی Digi-board

فناوری چاپ دیواری wall printing

فناوری چاپ دیواری wall printing به شما این امکان را می دهد دیوار های خود را به روش چشمگیری طراحی کنید .چاپگر های دیواری مجهز به فناوری UV ،از یک لامپ LED منحصر به فرد بهره می گیرند

چاپگر دیواری  جوهر های مخصوص UV را مستقیم روی دیوار اسپری می کنند تا طرح منحصر به فرد خود را تقریبا روی هر سطوح عمودی اعمال کنید. این فناوری مشابه چاپ روی کاغذ با استفاده از چاپگر جوهر افشان معمولی می باشد.

 

با توجه به رشد تکنولوژی صنعت چاپ امروزه دو نوع چاپگر دیواری اصلی وجود دارد . یک نوع چاپگر دیواری از جوهر رنگدانه مبتنی بر آب استفاده می کند و دیگری از نوع UV می باشد.

چاپگر های دیواری با جوهر پایه آب فقط روی مواد جاذب آب چاپ می شوند یعنی روی شیشه ، ورق آهن و سایر مواد غیر جاذب عملکرد مناسبی ندارند.

نحوه عملکرد چاپگر ها

همه چاپگر ها از حرکت چند محوره استفاده می کنند که توسط سیستم های کامپیوتری ، پردازش گر PC ، ویندوز ، رنگ شفاف و چاپ مستقیم دیواری کنترل می شوند.

چاپگر UV نوعی چاپ دیجیتال است که از نور های  ماورابنفش برای خشک کردن جوهر در حین پاشیدن بر روی بستر استفاده می شود و در برابر آب و هوا بسیار مقاوم و سازگار با محیط زیست هستند.

یک چاپگر دیواری جوهر افشان دیجیتال می تواند تصاویر را از طریق نرم افزار RIP حرفه ای به زبان ماشین تبدیل کند و سیستم کنترل نازل چاپ را کنترل می کند تا قطره های جوهر با نظارت بیش تر به لایه های زیرین نفوذ کند.

چاپگر دیواری wall printer مجهز به جعبه کنترل اصلی در جهت X ، Y و Z حرکت می کند. با روشن شدن Printer منبع تغذیه کنترل مرکزی و رایانه به طور خودکار کار می کند.

معمولا دو نرم افزار برای کنترل چاپ ماشینی وجود دارد یکی نرم افزار کنترل چاپگر و دیگری نرم افزار پردازش تصویر می باشد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *