تعمیر برد لودر و بیل سانوارد SUNWARD

تعمیر برد لودر و بیل سانوارد SUNWARD

تعمیر برد لودر و بیل سانوارد SUNWARD- تعمیر برد الکترونیکی انواع لودر ، بیل مکانیکی و ماشین آلات سنگین

تاریخچه SUNWARD

مجموعه تجهیزات هوشمند SUNWARD  در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد که اکنون یکی با بیش از ۲۰۰ محصول یکی از قطب های تولیدی ، تجهیزات مهندسی می باشد . این برند معتبر دارای ۲۰ شرکت در زمینه بیل مکانیکی و ۳ شرکت برتر اجاره هواپیما را شامل می شود.

SUNWARD در زمینه تجهیزات مدرن حفاری ، تجهیزات مهندسی زیر زمینی ، معدن ، ماشین آلات سنگین ، بالابر ، تمامی تجهیزات بیل مکانیکی و… بیش از ۲۰ سال فعالیت می کند.لودر های تولید این برند دارای طیف گسترده ای ، با کاربرد های متنوع در زمینه هایی نظیر : احداث پل ، پروژه های عمرانی ، پتروشیمی و… به کار می رود از خصوصیات بارز این لودر های تولیدی کارایی بالا ، عملکرد قدرتمند، تعمیر و نگه داری آسان و ساختار قدرتمند می باشد.

این برند معتبر قابلیت سفارش  نوع موتور ،  برای کاربران در سراسر دنیا با توجه به شرایط اقلیمی آب و هوایی  ، سروصدای کم سازگار با محیط زیست و مصرف بهینه سوخت را فراهم نموده است.

درب عقب لودر های تولیدی SUNWARD توانایی چرخش با زاویه ۹۰ درجه و همچنین کابین ۳۰ درجه چرخش رو به جلو دارد این خصوصیات ساختاری فضای گسترده ای را به مخزن رادیاتور می دهد از این حیث نگه داری و تعمیر آسانی را به همراه دارد.

محصولات بیل مکانیکی این برند معتبر ، مجهز به طیف گسترده ای از سری های کوچک ، بزرگ و متوسط را پوشش می دهد. بیل مکانیکی های کوچک در پروژه های کوچک شهری ، زمین های کشاورزی  و از بیل مکانیکی بزرگ و متوسط در زمینه مهندسی خاک ، معدن و… به کار می رود.در نسل جدید بیل مکانیکی SUNWARD دامنه حفاری بسیار بزرگ طراحی شده است و سیستم کنترل الکترونیکی ELAC کنترل دقیق موتور و سیستم هیدرولیک را برای اپراتور به ارمغان می آورد.

بررسی اجمالی ماشین سنگین لودر

یک لودر در واقع یک نوع تراکتور می باشد که دارای یک محفظه بزرگ مشابه سطل و متصل به دو بازو می باشد و معمولا برای جابجایی مواد انباشته شده نظیر خاک ، ماسه ، سیمان …. ابداع شد.  این خودرو سنگین با توجه به طراحی و نوع کاربرد به اشکال مختلفی نظیر : بیل ، بالابر، اسکوپ ، لودر چرخ دار ، باربری و… طبقه بندی می شوند .

لودر قدرتی معادل ۵۰ تا ۲۰۰ اسب بخار را تولید می نماید و به دلیل هزینه پایین نگه داری و سوخت این تجهیز مکانیکی بسیار پر کاربرد و محبوب می باشد.

اجزای اصلی لودر شامل : هیدرولیک ( پمپ ، موتور ، سوپاپ ) ، اجزای انتقال نیرو ( گیربکس ، محور ، چرخ، موتور ) و موتور ( که معمولا از نوع گازوئیل می باشد) است. موتور معمولا هیدرولیک و گیربکس را نظارت می کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *