تعمیر برد سیستم وی آر اف VRF

تعمیر برد سیستم وی آر اف VRF

تعمیر برد سیستم وی آر اف VRF شرکت MIDEA BOSCH RYOKO  و… تعمیرات الکترونیکی  خنک کننده های VRF و تمامی تجهیزات الکترونیکی صنعتی شما در کلینیک تخصصی تعمیرات الکترونیک دیجی برد

سیستم های VRF

تعریف کلی سیستم

سیستم های VRF از تعدادی دستگاه داخلی که به یک یا چند پخش بیرونی متصل هستند تشکیل شده است. به طور معمول هر بخش بیرونی دارای ظرفیتی معادل ۸ تا ۱۶ اسب بخار است. هر چقدر میزان اسب بخار در هر سیستم بالاتر باشد، به تعداد کمتری دستگاه جهت نصب احتیاج بوده که این به معنای کارایی بالاتر، فضا و هزینه کمتر است. با وجود اینکه هر واحدی در ساختمان شامل یک چرخه سرد کننده مستقل است، ولی همه واحدها به وسیله یک سیستم کنترلی به صورت هم زمان مدیریت می شوند. این موضوع مزیت مهمی برای مهندسین ساختمانی می باشد که بر روی پروژه های چند مرحله ای فعالیت می کنند.

برتری های سیستم VRF  نیست به باقی سیستم ها

سیستم های VRF به نسبت سبکتر می باشند و دیگر نیازی به استفاده از تکنیکهای مستحکم سازی سقف نمی باشد.علاوه براین سیستم لوله کشی جدید نیز مقرون به صرفه تر است، زیرا در سیستم VRF فضای بیشتری از طریق یک لوله واحد پوشش داده می شود. این سیستم موجب کاهش هزینه ها در ساختمان ها و آپارتمان های بزرگ می شود.

تلفیقی که در سیستم های VRF وجود دارد قابلیت استفاده از یک کنتور برق اصلی را امکان پذیر می سازد. اگرچه تفکیک و محاسبه هزینه های انرژی مصرف شده کاری دشوار است ولی در سیستم های چندگانه VRF اگر بجای گنجاندن هزینه های مصرف انرژی در اجاره بهای کلی، هزینه ها به صورت مجزا از مستاجرین اخذ شود، در این صورت امکان دارد ساکنین یک مجتمع تشویق به صرفه جویی در مصرف انرژی گردند. به طور کلی سیستم های VRF جزو دسته ی تجاری – صنعتی قرار می‌گیرند

چالش بزرگی که برای صنایع تهویه هوا در سالهای آینده وجود خواهد داشت، تنها به تولید محصولاتی با راندمان بالا و مصرف انرژی کمتر محدود نخواهد شد، بلکه طراحی و ساخت سیستم هایی خواهد بود که با ترکیب تکنولوژی های مختلف، بتوانند در کل انرژی مصرفی بهبود دهند و به نظر می آید که در آینده سیستم های VRF به صورت چشمگیری مورد توجه قرار گیرد.

تعمیر سیستم های وی آر اف VRF

مشکلات متداول سیستم های  VRF

  • خاموشی کامل
  • دستگاه ارور دارد
  • مشکلات اینورتر
  • مشکل در یکی از سنسورها
  • مشکل در عملگرها
  • و…

تعمیر برد سیستم وی آر اف VRF تنها یکی از نمونه های تعمیر شده در مرکز تخصصی تعمیرات الکترونیک دیجی برد است، متخصصین این مرکز آماده ی دریافت ، عیب یابی و تعمیر تمامی قطعات الکترونیکی صنعتی-تجاری شما هستند.

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *