تعمیر ای سی یو ECU مزدا ۳۲۳ اف F را به شرکت دیجی برد بسپارید
ماشین مزدا مدل ۳۲۳ F اف از سری های قدیمی این شرکت به شمار میرد که اولین تولید آن به سال ۱۹۹۴ بر میگردد. ماشین مزدا ۳۲۳F در ایران از حدود سال ۱۳۷۸ آغاز شد اما به دلیل قیمت بالای آن با استقبال زیادی همراه نبود البته که همچنان ماشین مزدا ۳۲۳ اف در ایران خرید فروش می شود .
چگونه خودرو را عیب یابی کنیم
ایسیو ECU از قطعات بسیار پیچیده و الکترونیکی ماشین به شمار میرود که وظیفه ی هماهنگی و تنظیم سنسورهای ماشین است .گاها بر اثر آب خوردگی یا تغیر جریان برق ممکن است آسیب ببینید. شرکت دیجی برد آماده ی عیب یابی و تعمیر ای سی یو ECU مزدا ۳۲۳اف میباشد.
نمونه مشکلاتی که شرکت DIGI BOARD در رابطه با ایسیو ECU مزدا ۳۲۳اف برطرف کرده است به شرح زیر میباشد :
تعمیر ای سی یو ECU مزدا ۳۲۳ اف F
مشخصات فنی ای سی یو ECU مزدا ۳۲۳ اف F
BMXX 18 881
سلام عالی بود یه سوال دارم چگونه باکارشناس شما مطرح کنم
سلام و تشکر از نظر لطف شما.میتونید تماس بگیرید یا همینجا پیام بدید
سلام جناب من کجا باید کامپیوترو بیارم سوکت دلکو رو مکانیک عوض کرده ماشین روشن نمیشه کامپیوتر به دلکو برق نمیده کامپیوتر ماشین خود مکانیکم گذاشتیم رو ماشین دیگه ماشینه اونم روشن نمیشه آدرس بدید بیارم خدمتتون متشکر میشم
آدرس در قسمت تماس با ما.تشریف بیارید در خدمت هستیم
سلام اقای زارعی ماشین منم دقیقا همین مشکلو داره یه ماهه خاموشه هیچ تعمیر کاری هم تو شهرستان نتونسته روشن کنه میتونین راهنمایی کنین. ماشین شما درست شد؟
سلام من مزدا ۳۲۳ اف دارم یه وقتایی خاموش میشه هرکارمیکنیم روشن نمیشه بعد چند روز بعد خودبخود تک استارت روشن میشه اخیرا خیلی بد کارمیکنه اگزوز دود سیاه میده شمع دوده میبنده اومدم شمعو وایر عوض کردم خوب نشو مکانیک خاست دلکو تنظیم کنه که با یه تکون کوچیک دلکو ماشین دیگه روشن نشد مکانیک میگه مگنت خراب شده باید کل دلکو عوض بشه میگه تا پشت دلکو برق داری ولی دلکو عمل نمیکنه و به شمع برق نمیده .احتمال داره بخاطر خرابی دلکو و مگنت به ایسیو آسیب وارد شده باشه؟
با سلام.بله این امکان وجود دارد.متاسفانه ECU این مدل خودرو با کوچکترین اتصالی در مدارات سیم کشی آسیب دیده و آی سی مرکزی یا کنترلر آن می سوزد.
با سلام
ایسیو مزدا ۳۲۳ اف بنده به سرقت رفته، میتونید راهنمایی کنید؟
با سلام.چه راهنمایی یعنی؟ کار ما تعمیرات ای سی یو است.
سلام ماشین من دقیقا این عیب رو داره تستر زدیم به دلکو برق میده ولی از کامپیوتر سیگنال نمیاد. یه راهنمایی بکنید ممنون میشم یه ماهه ماشینم خوابه
با سلام. انشاالله قابل تعمیر است ارسال بفرمایید تا مشکل آن رفع گردد.
سلام..منمیخامیه ۳۲۳اف بخرم…بنظرتون ماشین خوبیه؟
با سلام.تخصص ما روی الکترونیک خودرو است.
سلام مزدا آف دارم برق سر شمع میاد انژکتور هم کار میکنه ولی ماشین روشن نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید
با سلام.مشکل شما باید بررسی گردد . از دیاگ استفاده کنید. و سانسورهای موقعیت میل لنگ را بررسی نمایید
سلام
یه مزدا ۳۲۳f دارم چراغ دینام از ecu خاموش نمیشه گفتم باید ecu عوض بشه میشه تعمیرش کرد
مشکلش از کجا هست
با سلام.اگر مشکل از ایسیو است ارسال بفرمایید تا برطرف گردد. انشاالله قابل تعمیر است
سلام مزدا۳۲۳f دارم. تمامی لوازم ها عوض شدند. ولی باز دود سیاه میکنه. و ماشین جون نداره راه بره. شما میتونید مشکلشو حل کنید؟
با سلام.شاید ایسیو آن اروپایی است؟ و عوض شده. تصویر برد آن را ارسال بفرمایید . دیاگ زده اید؟
سلام ماشین من مزدا ۳۲۳ اف هست شب گذشته حین حرکت ناگهان دود سیاه کرد و خاموش شد عوامل مختلف رو بررسی کردم نهایتا متوجه شدم برق به وایر ها نمیاد اگه ممکنه راهنمایی کنید دلیلش چیه؟
با سلام.باید سیم کشی کویل و یا دلکو بررسی شود.سپس ایسیو
سلام من ۳۲۳اف تازه خریدم دود سیاه دارد علت چیست
با سلام.این مشکل معمولا به سنسور اکسیژن و سنسور فشار هوای ورودی موتور مربوط می شود.در بعضی از خودروها ایسیو با یک مدل دیگر اروپایی جایگزین می شود که باعث این مشکل می شود
سلام وقت بخیر ایا ایسو مزدا ۳۲۲اف رو تعمیر انجام میدید؟؟
بله صدها مورد از این مدل ایسیو در مرکز ما تعمیر شده است.
سلام وقت بخیر مهندس جان سه پایه سوکت سنسور دریچه گاز مزدا ۳۲۳ به ترتیب پایه ۱ منفی ۲ برق پنج ولت ۳سیگنال آیا درسته اگه نه لطفاً راهنمایی کنید.🙏🙏🙏
با سلام.سنسورهای دریچه گاز معمولا ۵ یا ۶ سیم دارند.احتمالا منظور شما چیز دیگری است.اما در کل یک سنسور ۳ سیم در واقع یک پتانسیومتر است.یک بنده یک ۵ ولت ویک فیدبک دارد(در حالی که فیش از سنسور جدا شده سیم سوم معمولا ولتاژی ندارد)
سلام مزدا ۳۲۳ اف دارم خیلی راضی هستم اما مشکلی که دارم اینه که دور موتور نوسان داره ، و به هیچ عنوان دور موتور تنظیم نمیشه همه سنسورهای دریچه گاز رو عوض کردم امافایده نداره – مجبور شدم دور موتور رو دستی بالای ۱۰۰۰ بذارم تا در هنگام کلاچ گرفتن ماشین خاموش نشه ممکنه این مشکل منو بررسی کنید ؟
با سلام.آیا دیاگ زده اید؟ ممکن است خطایی داشته باشد که اشاره به مشکل شما کند.حتما دیاگ بزنید اگر خطایی نداشت ECU را ارسال بفرمایید تا بررسی شود