تعمیر ایسیو ECU انواع لیفتراک

تعمیر ایسیو ECU انواع لیفتراک

تعمیر ایسیو ECU انواع لیفتراک– تعمیر تخصصی ECU انواع لیفتراک در دیجی برد

معرفی واحد کنترل Linde

در واحد کنترل Linde تمامی سیگنال های الکترونیکی دو بار منتقل می شوند در حالی که سیگنال  پردازش شده را به طور پیوسته نظارت می کند  کنترل کامیون های صنعتی بسیار حساس و پر مخاطره می باشد برد کنترل برند Linde به صورت تعامل یافته بین سیستم مکانیکی و الکترونیکی عمل می کند و این هماهنگی بهینه بین اجزای لیفتراک را تضمین می دهد.

ECU  لیفتراک برند Linde دارای یک محفظه محکم ،صفحه و روکش پایه از آلومینیوم با ریخته گری بالا بسیار سبک و مقاوم در برابر اکسیداسیون  طراحی شده است و دارای یک عملکرد خنک کننده می باشد و از گرم شدن بیش از حد برد کنترل جلوگیری می کند با توجه به طراحی هوشمندانه و در نظر گرفتن شرایط اقلیمی مختلف بهترین کیفیت ECU را این برند ارائه نموده است.

 

معرفی لیفتراک

لیفتراک یک وسیله نقلیه  کوچک صنعتی می باشد که می توان برای جا به جایی محصولات در انبار های بزرگ استفاده نمود . نیروی این دسته از بالابرها توسط باتری الکتریکی یا موتور های احتراق تامین می گردد .کابین لیفتراک به شکلی طراحی شده تا اپراتور به راحتی بتواند در آن بنشیند و هدایت بالا بر را در دست بگیرد.

بخش اصلی لیفتراک کابین است که اجزای کلیدی نظیر : چرخ ها، وزنه متقابل و… به آن اتصال دارد. برای ایجاد تعادل در قسمت عقب بالابر یک وزن چدنی تعبیه شده است هدف از طراحی این محفظه چدنی برقراری تعادل در لیفتراک هنگام برداشتن کالا می باشد. در لیفتراک برقی به جای محفظه چدنی از یک محفظه باتری سرب اسید ثابت استفاده می شود.

منبع تغذیه لیفتراک یک موتور احتراق داخلی می باشد که با استفاده از گاز طبیعی یا گاز مایع کار می کند اما لیفتراک برقی نیروی مورد نیاز خود را از باتری های سرب اسید تامین می نماید. به طور کلی لیفتراک قدرت خود را از دو مکانیزم سیلندر هیدرولیک ، قرقره زنجیری غلتکی به دست می آورد .

مکانیزم بالابر سیلندر هیدرولیک

این نوع بالابر دستگیره کنترل به وسیله یک پمپ هوای الکتریکی به پایه لیفتراک متصل می شود هنگامی که دستگیره فشرده می شود پمپ هوا هوای بیرون را به وسیله یک فیلتر می شکند آن را با لوله رابط به سیلندر هیدرولیک می رساند.

یک سیلندر هیدرولیک از یک سمت یه یک لوله توخالی و از سمت دیگر به  پیستون منعطف متصل است هوا از طریق پایه سیلندر به دام می افتد .حجم گاز در سیلندر فشار داخل آن را افزایش می دهد که این فشار نیرو تولید می کند .هنگامی که اپراتور دستگیره را در جهت جلو هل می دهد به لیفتراک سیگنال می دهد که هوای اضافی را به سیلندر  پمپ کند و هنگامی که اپراتور دستگیره را به عقب می کشد خروج گاز از سیلندر به وسیله شیر مخصوص سیگنال می دهد.

 

مشکلات یونیت های الکترونیکی لیفتراک ها

  • یونیت روشن نمی شود

  • یکی از عملکردهای آن مختل شده

  • مشکل ارتباطی شبکه دارد

  • صفحه نمایش آن روشن نمی شود

  • یکی از سنسورها را شناسایی نمی کند

و..

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *