تعمیر ایسیو تویوتا کمری

تعمیر ایسیو تویوتا کمری

تعمیر ایسیو تویوتا کمری در کلینیک تخصصی الکترونیک دیجی برد

ایسیو ECU  چیست؟

ECU مخفف Electronic Control Unit یا واحد کنترل الکترونیک می باشد و همان‌طور که می‌دانید خودروهای انژکتوری به دلیل عملکرد بهتر و توانایی پاس کردن استانداردهای آلودگی، بطور کامل در تمام دنیا جایگزین خودروهای کاربراتوری شده‌اند و مغز این سیستم ECU می‌باشد.

ECU با توجه به سنسورهایی که به موتور متصل است وضعیت و شرایط خودرو را تحلیل کرده و پاسخ‌های لازم را به خروجی‌ها که عبارتند از: انژکتورها، جرقه زن‌ها و … اعمال می‌کند. سنسورهای کیت‌های انژکتوری مختلف هستند که هر چه تعداد آنها بیشتر باشد ECU بهتر می‌تواند شرایط موتور را درک کند.

نکات مثبت تویوتا کمری

کشش عالی کمری در شتاب گیری های اولیه ، کابین بی صدا حتی در سرعت های بالا ، هندلینگ خوب ، سواری نرم و آرام و بی صدا ، کم مصرف ، متریال عالی استفاده شده در کابین در بعضی نقاط مانند روکش صندلی ، هماهنگی خوب موتور با گیربکس

امنیت تویوتا کمری

تویوتا کمری معمولاً از آن دسته خودروهایی است که اهداف لوکس بودن ، اقتصادی و پر قدرت بودن را سعی دارد در یک اتومبیل جمع کند . این اتومبیل از موسسه ANCAP استرالیا ۴ ستاره ایمنی را دریافت کرده است و با وجود این که از سیستم ESP بهره نمی برد از پایداری مناسبی بهره می برد.

نقد کارشناسی تویوتا کمری

بیش از یک دهه از زمانی که واردات ماشین های لوکس به ایران آزاد شد می‌گذرد و تویوتا کمری جزء نخستین ماشین هایی است که ابتدا با مدل کمری گرند و سپس نسل بعدی این ماشین یعنی نسل ششم تویوتا کمری که با کد XV-40 شناخته می شود وارد کشورمان شد در بازار ماشین های وارداتی جایگاه خوبی را برای خود ایجاد کرد .

تویوتا کمری طراحی ظاهری ساده ، زیبا و به دور از هر گونه حاشیه ای دارید و خطوط و برجستگی های ماشین با طراحی سپر ها، چرغ ها و دیگر قطعات بدنه تویوتا کمری هماهنگی کامل دارد و همین طراحی ساده ولی کاملا دقیق و مهندسی شده باعث شده است تا از نظر آیرودینامیک تویوتا کمری با ضریب درگ ۰.۲۷ یکی از آیرودینامیک ترین ماشین های کلاس خودش محسوب شود.

طراحی داخلی کابین تویوتا کمری همانند ظاهر خارجی ماشین ساده است و جذابیت خاصی ندارد اما در عوض ماشین جادار و راحتی است و به آسانی به تمام ادوات و تجهیزات ماشین دسترسی دارید. از آنجایی که تویوتا بر روی دوام کمری بسیار وقت گذاشته است این ماشین کیفیت ساخت و مونتاژ عالی دارد اما از نظر آپشن ماشین ساده ای است. تویوتا برای جذاب کردن چهره نسل ششم تویوتا کمری فیس لیفت جزئی در سال ۲۰۰۹ بر روی این ماشین انجام داد.

همیشه استهلاک کم، مصرف سوخت مناسب و قدرت خوب از ویژگی های زبانزد تویوتا بوده است و نسل ششم تویوتا کمری هم همین گونه است. تعداد بسیار زیادی از این ماشین در بین طرفداران تویوتا وجود دارد که بعد از گذشتن زمان طولانی و کارکرد های زیاد هنوز هم جز لوازم مصرفی به هیچ چیز دیگر احتیاج نداشته اند و همین یکی از بارز ترین ویژگی های تویوتا در سر تا سر جهان است که مردم را روز به روز به ماشین های این برند بیشتر علاقه‌مند می کند.

تویوتا کمری از نظر سواری ماشین بسیار نرم و راحتی است و به لطف آرایش خوب سیستم تعلیق با وجود نرم بودن ماشین ، تویوتا کمری پایدار و با ثبات در جاده به مسیر خود ادامه میدهد . اگر با طراحی ساده این ماشین کنار میایید و کمبود آپشن برای شما مساله مهمی نیست قطعا در این رنج قیمت تویوتا کمری نسل ۶ یک ماشین خیلی خوب و راضیی کننده برای شما میباشد.

اشکالات احتمالی ای سی یو تویوتا کمری

  • مشکل در دریچه گاز برقی

  • خاموش کامل است بدون چراغ چک

  • خطاهای مربوط به شیر برقی های گیربکس

  • مشکل در روشن نشدن پمپ بنزین

  • مشکل یکسره شدن پا شش سوخت یا از کار افتادن

  • مشکل در در جرقه زدن یک یا چند سیلندر

  • از کار افتادن یکی از سنسورها

تعمیر ایسیو تویوتا کمری

شماره فنی ایسیو تویوتا کمری:۸۹۶۶۱۰۶n10

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *