تعمیر آنالایزر بیوشیمی یوریت URIT

تعمیر آنالایزر بیوشیمی یوریت URIT

تعمیر آنالایزر بیوشیمی یوریت URIT – تعمیر تخصصی برد الکترونیکی Analyzer بیوشیمی در کلینیک تخصصی Digi-board

بررسی اجمالی آنالایزر بیوشیمی

آنالایزر بیوشیمی در زمینه پزشکی برای اندازه گیری مواد شیمیایی در فرایند های بیولوژیکی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند .

دستگاه analyzer جهت آزمایشات روی طیف گسترده ای از عناصر خون ، پلاسما ، مایع مغزی نخاع و… به کار می رود.

در آزمایشگاه های علمی و پزشکی این دستگاه به متخصصان امکان تشخیص بهتر بیماری  را می دهد همچنین دانشمندان برای شناسایی ساختار و عملکرد مولکول های زیستی مانند آنزیم ها و… از این نوع آنالایزر بیوشیمی بهره می گیرند.

انواع دستگاه آنالایزر بیوشیمی

دستگاه آنالایزر به دو دسته خودکار و نیمه خودکار طبقه بندی می شوند . در Analyzer خودکار از یک نوع واکنش شیمیایی تبعیت می کند و مقدار یک ماده خاص در خون را برای اندازه گیری با توجه میزان تغییر رنگ نمونه تعیین می کند.

دلایل به کار گیری دستگاه آنالایزر بیوشیمی در صنعت پزشکی

یکی از مهم ترین دلایل درج آسان نمونه های آزمایش و نرم افزار های خودکار دستگاه می باشد همچنین کار های تکراری حین بررسی نمونه ها را تا حد قابل قبولی کاهش می دهد.

با توجه به سرعت بخشیدن در تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی توسط Analyzer امکان تشخیص زود هنگام بیماری طبق استاندارد ایمنی مراقبت های بهداشتی برای متخصین فراهم می گردد.

معرفی دستگاه آنالایزر بیوشیمی برند URIT مدل ۸۰۲۱A

دستگاه آنالایزر اتوماتیک ۸۰۲۱A در آزمایشگاه به عنوان یک تجهیز پزشکی جهت تجزیه و تحلیل نمونه های آزمایش به کار می رود.

از خصوصیات منحصر Analyzer مدل ۸۰۲۱A سرنگ های سرامیکی با دوام ، سیستم خنک کننده ۲۴ ساعته بدون توقف ، سیستم نوری با دقت بسیار بالا ، محافظت در برابر ضربه ، توقف و هشدار به صورت خودکار می باشد.

این دستگاه برای آنالیز نمونه ها از تکنیک سنجش نقطه پایان ، جنبشی و زمان ثابت استفاده می کند و نحوه عملکرد آن طبق اصول رنگ سنجی فوتو الکتریک می باشد.

Analyzer 8021A قابلیت تفسیر ۲۰۰ نمونه آزمایشگاهی در ساعت را دارد و مجهز به یک سیستم شست و شوی خودکار ۸ مرحله ای با مواد شوینده می باشد .

خصوصیات منحصر این نوع آنالایزر نمایش پویا و زمان دقیق آزمایش ، تنظیم عمق پروب به صورت خودکار ، پایش دقیق منحنی واکنش و… می باشد

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *