تعمیر کیلومتر شمار کشنده سنگین داف XF105 DAF

تعمیر کیلومتر شمار کشنده سنگین داف DAF XF105

تعمیر کیلومتر شمار کشنده سنگین داف DAF XF105 تعمیر تخصصی کیلومتر شمار های داف تعمیر بردهای الکترونیکی در کلینیک تخصصی الکترونیک دیجی برد.

داف DAF XF105

این ماشین دارای یک موتور آمریکایی قدرتمند ۱۲/۹ لیتری داف (PACCAR MX Euro 5) با مصرف بسیار کارامد همه را متحیر خواهد کرد. طراحان این موتور با خلاقیت­هایی که در طراحی و ساخت این موتور به کار بسته­ اند این هدیه را برای رانندگان پر تلاش به ارمغان آورده ­اند. جایگیری خاص موتور، انژکسیون بهینه شده و منحصر به فرد سوخت و منیفولدهای کاملا کپسوله شده کاهش فوق ­العاده­ ی مصرف سوخت و آلایندگی حداقل را به همراه دارند. سازندگان داف ادعا میکنند که جنس به کار رفته در ساختار موتور، سیستم خنک کاری خاص و مجموعه ی سیستمهای تعلیق- هیدرولیک به گونه ای هستند که تعویض روغن را به حداقل برسااند و گویا هر ۹۰ هزار کیلومتر یکبار می توان تعویض روغن را انجام داد. البته توصیه ی فروشندگان به تعویض روغن در هر ۷۰ هزار کیلومتر است. ادعای بزرگ دیگر سازندگان حرکت این خودرو بدون نیاز به سیستم خنک کاری (رادیاتور) در مسافت هایی ۵۰ کیلومتری است؛ بدون اینکه آسیبی به خودرو برسد. قدرت ۵۱۰ اسب بخاری، گشتاور ۲۵۰۰ نیوتن بر متر و دور موتور ۱۴۱۰ نشان از توان عظیم این غول جاده­ ها دارد. سیستم جعبه دنده­ ی ۱۲ تا ۱۶ سرعته به صورت AS-ترونیک  بالانس کامل کشنده در حالت بدون بار و لود کامل را نشان می­دهد.  شرکت داف برای کاهش مصرف سوخت، تکنولوژی انحصاری خود را علاوه بر موتور در ساختار گیربکس و اکسل جلو نیز به کار بسته تا نهایت کارایی مصرف سوخت به دست آید.

شاسی بسیار متراکم و قدرتمند این خودرو به همراه سنسورهای ارتفاع، تعادل و شیب امنیت کامل راننده، خودرو و بار را به همراه دارد. تانک ۱۰۰ لیتری ادبلو و مخازن سوخت ۱۵۰۰ لیتری به گونه ای جاسازی شده­ اند تا با اشغال کمترین فضا بیشترین تعادل را به کشنده ببخشند. آلیاژ منحصر به فرد به کار رفته در ساختار شاسی نیز کاهش وزن به همراه استحکام فوق­العاده زیاد را باعث شده است؛ که این مورد نیز به کاهش سوخت کمک شایانی می­کند.

اشکالات احتمالی کیلومتر شمار کشنده سنگین داف DAFXF105 :

  • از کار افتادن دور موتور

  •  از کار افتادن گیج موتور

  • از کار افتادن نمایشگر دیجیتالی

  • از کار افتادن  بخشی از بک لایت یا تمام بک لایت

  • از کار افتادن گیج بنزین

  • خاموشی کامل ،وصل نشدن دیاگ

  • نمایش ندادن دقیق پارامترها

  • مشکل در ارتباط شبکه CAN

  • و…

تعمیر کیلومتر شمار کشنده سنگین داف DAF XF105

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *