راه اندازی صندلی بی ام و BMW سری ۷

راه اندازی صندلی بی ام و BMW سری ۷

برای راه اندازی صندلی بی ام و BMW سری ۷ بر روی خودروهای دیگر به غیر از نیاز به اتصال پاور برد نیاز به یک برنامه ریزی می باشد تا این ماژول را فعال نماید.چه را که برد کنترلر  این صندلی طوری طراحی شده که فقط بر روی همین خودرو عمل نماید.و امکان نصب آن بر روی خودروهای دیگر وجود نداشته باشد.اما این شرکت با تلاش و صرف وقت توانست در نهایت این ماژول را برای استفاده در هر خودرو و ماشین دیگری فعال نماید.

برای آشنایی با توانایی های این صندلی این فیلم را مشاهده نمایید.

 

چگونه خودرو را عیب یابی کنیم

 

معرفی بی ام و سری ۷

بی ام و فول سایز سری ۷ ، بزرگترین و لوکس ترین خودرویی است که در صف تولیدات بی ام و قرار گرفته است. در این سری تعداد متنوعی از موتورهای توربوشارژ با شش، هشت یا دوازده سیلندر با سوخت های بنزین، دیزلی و هیبرید پر پایهچرخ های متحرک تولید می شود. در حالی که نسل قبلی سری ۷ آغازگر دوران جنجالی و پرتنش در طراحی بود، آخرین مدل سری ۷ یک رویکرد بسیار محافطه کارانه تر و مسلماً زیباتر را ارائه می دهد.در این سری خودرو از پویایی بهتری برایرانندگی برخوردار شده است و با نسخه به روز شده سیستم سرگرمی iDrive به تمام نیاز های اساسی رانندگان را برآورده می سازد.

صندلی بی ام و سری ۷

تنظیم برقی صندلی های جلو و عقب – گرمکن تمام صندلی ها در مدل های Li – کمربندهای ایمنی پیش کشنده-تنظیم پشت سر -تنظیم ارتفاع  نشیمنگاه -تنظیم گودی کمر و بالا و پایین آوردن گودی-تنظیم اندازه قسمت زیر پاو.. -(گرمکن و سرد کن صندلی های جلو و عقب – حافظه صندلی های جلو – قابلیت تنظیم گودی کمر – ماساژور صندلی ها به صورت سفارشی)

 

 

 

 

6 دیدگاه در راه اندازی صندلی بی ام و BMW سری ۷
  1. سلام.من صندلی bmw سرس ۷ مدل ۲۰۱۰ گرفتم برای پژو پارس میخوام نصب کنم لطفا راهنمای کنید ایا ماژور برای ان دارید که راه ندازی کنه اکر دارد قیمت اش چنداست من شهرستانم میتونم خودم ببندمیا صندلی باید بیارم اونجا

    • با سلام.تقریبا در مرکز ما تمامی صندلی های BMW فعال شده است.ماژولی اضافه نمی شود ، و نیازی به صندلی نیست.فقط یونیت و مجموعه کلید را ارسال بفرمایید

  2. سلام شما نصب هم دارید با خود ماشین و صندلی ها خدمت برسم برام نصب کنید

  3. سلام وقتتون بخیر
    من صندلی بی ام و سری ۷ روی مزدا تری بستم می‌خوام ایربگ صندلی و هشدار باز بودن کمربند فعال بمونه، امکانش هست ؟
    چون ماشین من خودش ایربگ صندلی داشت، سوکتش زیر صندلیه


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *