تعمیر FRM بی ام و

تعمیر FRM بی ام و

تعمیر FRM بی ام و BMW تعمیر تخصصی FRM اف آر ام انواع بی ام و  BMW X6، BMW X3 ، BMW X4، BMW X1سری ۱،۲،۳،۵،۷در دفتر فنی مهندسی دیجی برد.

بررسی ب ام و X6 :

ب ام و X6 یک کراس اوور سایز متوسط لوکس است که نسل اول آن در سال ۲۰۰۸ و با کد اتاق E71 معرفی شد و در حال حاضر در دومین نسل به تولید می‌رسد. معرفی نسل اول ایکس ۶ به سال ۲۰۰۷ بازمی‌گردد، جایی که ب ام و در نمایشگاه خودرو فرانکفورت از کانسپت آن رونمایی کرد و سرانجام در سال ۲۰۰۸، نسخه نهایی آن را معرفی نمود. ب ام و X6 ابعاد بزرگی دارد و به دلیل طراحی ظاهری گیرا، در ایران به اصطلاح «کرگدن» نامیده می‌شود. X6 در بازارهای جهانی در نسخه‌های مختلفی عرضه می‌شود که دو مدل اصلی آن یعنی X6 35i و X6 50i توسط پرشیا خودرو در بازار کشورمان عرضه شد. به جز این دو مدل، دو نسخه M Power و اکتیو هیبرید هم در بازارهای جهانی قابل خریداری است.ب ام و X6 با وجود گذشت چندین سال از عمرش، همچنان به عنوان یکی از گران‌ترین خودروهای بازار شناخته می‌شود و با قیمت بسیار بالا در بازار به فروش می‌رسد.

کار ماژول FRM BMW footwell module :

کار کنترل روشنایی داخل و بیرون خودرو.کار کنترلر آینه ها و جمع شد آینه ها گرمکن آینه ها و کنترل مرکزی سیستم های شیشه بالابر روی درهای خودرو 

مشخصات فنی BMW X6 :

موتور ۸ سیلندر ۳۲ سوپاپ
حجم موتور ۴۳۹۵ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل عقب
حداکثر قدرت ۴۰۸ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۵۹۹ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۸ دنده اتومات تیپ ترونیک
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۵.۴ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت

 

مشخصات FRM اف آر ام BMW x6 :

۹۲۸۷۲۵۲

تعمیر FRM بی ام و BMW

می توانید تعمیر انواع تجهیزات بی ام و  در سایت با این لینک (BMW) مشاهده کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *